Stulen!!!! Yamaha r1-99

Stulen!

E den utan regskylt, eller med miniskylt?

Jag var en bit bakom en vit och en mörkblå i Landskrona. SnabbeMange såg oxå dom. Men jag gjorde bedömningen att dom var ok. Fick för mig att det var R1or, eller R6or.

Vita är ju ganska ovanlig. Den ena hojen hade miniskylt och den andra ingen alls, eller i hjulhuset. Bägge förarna hade ställ på.

Last edited:
E den utan regskylt, eller med miniskylt?

Jag var en bit bakom en vit och en mörkblå i Landskrona. SnabbeMange såg oxå dom. Men jag gjorde bedömningen att dom var ok. Fick för mig att det var R1or, eller R6or.

Vita är ju ganska ovanlig. Den ena hojen hade miniskylt och den andra ingen alls, eller i hjulhuset. Bägge förarna hade ställ på.

Det var regskylt på den när jag blev av med den, men det är ju inget som säger att den skulle sitta kvar om nån "lånade" hojen

Det är en annan bakdel med små diodlampor bak utan blinkers (inbyggd i dioderna) Devil highpipe och svart ram och helt utan dekaler.

Det är inte den enda helvita men det kan inte finnas så många.. Svårt att se på långt håll kanske

Tack alla som håller utkik.. Sjukt många som blir av med sina hojar har jag förstått. Hade man sett nån sån på gatan och vatt helt säker hade jag fanimej rammat fanskapet med bilen, kosta vad det vill!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman