Stulen Triumph Speed Four

Baztard

Medlem
Gick med
28 Apr 2009
Hoj
Triumph Speedtona 955i -00
Min Mc har alltså blivit stulen och jag kompletarar här med uppgifter. Om någon ser den eller har något tipps så kan jag nås på tel:0735064436 (Pontus Ahl)
Märke: Triumph Speed Four
Färg: Svart
Regnr: TNF907
Modifierade saker som sticker ut: Styret är bytt från tidigare ”clip on” till rakt crossbar styre (även detta svart), lycktorna fram är svartlackade (kromade original), ljuddämparen är en kort A16 stubby och låter som ett ordentligt oväder! Broms och kopplingshantag är tre-fingergrepp i guldfärg, miniblinkers fram å bak.

ps. Skrivet åt en kompis

Återfunnen i Tungelsta, söder om sthlm.
Brutet tändningslås, tanklock och ett stort jävla hål under motorn där all olja runnit ur...

Återfunnen i Tungelsta, söder om sthlm.
Brutet tändningslås, tanklock och ett stort jävla hål under motorn där all olja runnit ur...

Tänk vilka människor det finns, att ha sönder tanklocket för att tanka kan man förstå om dom ändå ska sno den men att ha sönder motorn... personen/personerna som gjort detta har säkert gjort det bara för att ägaren ska få tillbaka en trasig hoj. tänk vad intressant om någon gjorde så mot deras fordon och vad reaktionen skulle bli.

Tänk vilka människor det finns, att ha sönder tanklocket för att tanka kan man förstå om dom ändå ska sno den men att ha sönder motorn... personen/personerna som gjort detta har säkert gjort det bara för att ägaren ska få tillbaka en trasig hoj. tänk vad intressant om någon gjorde så mot deras fordon och vad reaktionen skulle bli.

Fast vem vill ha en upplagad hoj som plågats på gränsen till motorras tillbaka?

Bättre få tillbaka den MED motorras och inlöst istället.

Surt är det oavsett.

Back