Stulen TL1000r i Älvkarleby

Häggen

Psb?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Älvkarleby
Hoj
-00 TL1000r, -90 Gsx-r turbo, -07 crf 450, -00 hayabusa turbo
Hojen blev stulen från älvkarleby igår kväll (måndag)!!! Är det nån som ser den så vore jag tacksam o ni slår en signal på 0730-316217 /Häggen
 

Bifogat

  • tl1000r.jpg
    tl1000r.jpg
    59.2 KB · Visningar: 126
Finns ju antagligen inte kvar i byn, men jag ska hålla ögonen öppna. Stod den i garage eller ute? Vilken tidpunkt stals den?

Finns ju en del löst folk från öst som glider runt i skåpbilar ibland, men tror nog inte att dom stjäl hojar.
 
Ja ser man en likadan som sin egen så lär jag ju garanterat reagera då det inte är den vanligaste cykeln, men ett regnummer skulle ju underlätta?
 
Den stod hemma på tomten och försvann nån gång mellan 19.00-20.00
Reg nr är RFG 988, folk som sett en kille vid midnatt åkandes på den i byn.
 
Surt, lider med dig! jag blev av med min Tl 1000 i september förra året. För fem dagar sedan försvann även min Gixxer K6a. Livet är kul!!!
 
håller ögonen öppna, hoppas den kommer tillbaka till dig. om tjuven körde runt vid midnatt i byn på den så kan de inte vara den klokaste som stal den heller
 
hojen hittad!

falupolisen har hittat den så nu står den på verkstad här hemma! nu skulle oxå tjuven vara kul och hitta!:tummenupp:banana
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top