Hallå Mannen!
Fan, Beklagar verkligen!! Vi körde någon runda ihopa i början på sommaren och så har jag sett dig på vägarna då o då...
Lider med dig!! Bor i Metropolen Eslöv och stack ut en runda ikväll vid 18-tiden, körde lungt o städat 30-där de var 30 osv. Körde och tanka o lite småärenden inne i byn innan det var dags o dra ut på riktiga rundan. Och mötte en polisbil inte mindre än 3 ggr på en kvart. De stirrade lika skitt på mig varje gång och sista gången stannade dom o ringde en massa samtal.....blev lite irriterad över detta då jag kört mycket snyggt o städat hela tiden. Fattade inte ett dugg då och undra varför de hyste sånt agg mot just mig idag.
Nu helt plötsligt förstår jag, kör juh en precis likadan thunder som din...
Undrar vad det är för jävla as som håller på o härjar i Lund och tydligen Eslöf, då det var någon som totalkvadda en blå kawa som oxå va stulen, förra veckan. 2 Stulna hojjar kvaddade i samma håla inom loppet av en vecka.....inte bra!
Börjar fan bli orolig

Man får nog titta till garaget rätt ofta nu om kvällarna... Borde kanske binda vovven där nere!!
Oerhört trist på din hoj men det enda bra med detta är att de förhoppningsvis har slagit sig rätt rejält med tanke på hur den såg ut!
Samma sak med Kawa:n förra veckan...förrhoppningsvis har de sökt läkarvård nånstans så polizei kan spåra dom!
Vet du var i Eslöv de hitta hojen?
Hoppas det löser sig med Försäkringsbolaget!
Ha det så gott du nu kan ha det....