Stulen (?) Suzuki RM på Hisingen

Hulster

Oh Reeeaally?
Gick med
23 Mar 2006
Hoj
Crescent
Jag har de senaste dagarna noterat en Suzuki som färdas på gatorna här omkring, fick idag en närmare titt på den medans föraren försökte få igång den. Misstänker att det är en RM 250 med tanke på storlek på krök och ljud. Konventionell framgaffel och Öhlinare bak. Gul med eftermarknadsdekaler.
Är det någon som vill kännas vid beskrivningen så kan ni ju höra av er till mig för mer info.

Och om det nu skulle vara ägaren som far omkring på den så sätt på dig en hjälm och skydd och åk till en crossbana istället för att åka runt med en cross i ett bostadsområde!

Efter lite googling tror jag mer på en 98 eller liknande. Kan mycket väl vara så att det är någon som sparat sin månadspeng men skadar det att höra efter?

Upside down gaffeln kom 1989 på samtliga japanska märken.

Nej, har jag sagt att det skadar? Han har ju i vilket fall som helst ingen på vägarna att göra.

Stämmer, men Suzuki gick tillbaka på i alla fall 250n 1995 och sen blev det uppochner-gaffel 1999 igen, kan diffa något på årtalen. Men ungefär den tidsperioden.

Finns det något Motard/Cross på Hissingen som inte är stulen...? :rolleyes:

125:an hade iaf vanlig gaffel länge.Tom -99 tror jag. Om vi nu ska ha nåt o prata om. sorry offtopic.

Back