Stulen Suzuki GSX-R1000-02 i Halmstad

patrix

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2003
Ort
Halmstad
Hoj
GSX1000R
Fick min hoj stulen under natten i Halmstad. Cykeln är en GSX-R1000-02 blå/vit. Miniblinkers och Yoshimira RS-3 titan satt det på. Mätarställningen är ca 680 mil. Vet du något om detta, sett eller hört kontakta mig via PM eller mobil 070-5298506.

Reg nummer är TDH202. Ramnummer JS1BL111200113789 och motornummer T708137054.

/Patrix

Ps hojen försvann på förmiddagen den 12 aug.
 
Last edited:
patrix skrev:
Fick min hoj stulen under natten i Halmstad. Cykeln är en GSX-R1000-02 blå/vit. Miniblinkers och Yoshimira RS-3 titan satt det på. Mätarställningen är ca 680 mil. Vet du något om detta, sett eller hört kontakta mig via PM eller mobil 070-5298506.

Reg nummer är TDH202. Ramnummer JS1BL111200113789 och motornummer T708137054.

/Patrix
Förbannat tråkigt att höra!! :fatta! Hoppas på det bästa
 
Kan ju även tippsa om att dessa gamar brukar trixa till platen på hojen... Som i ditt fall skulle det kunna bli TDA202 istället för TDH202. En kompis råkade ut för det... Där hade dom använt en svart märkpenna och gjort ett L till ett E, även på skatte kvittot.

Då är folk inte lika uppmärksamma...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top