Stulen Suzuki GSX-R 600 -02 i Lund 3 nov

• Thread starter Thread starter BigT
  • Start date Start date

BigT

Guest
Min fina gixxer är stulen! Natten till den 3 november mellan 23 och 03 blev min hoj stulen i parkeringsgaraget under huset där jag bor.

Eftersom min bil stod framför hojen var de tvungna att flytta bilen genom att slå sönder sidorutan, lossa handbromsen, lägga ur växeln, rulla ut bilen, flytta hustruns mc, släpa iväg min mc och sedan putta tillbaks bilen... Betällningsjobb?!

Någon som hört eller sett något?

Så här ser den ut (när hojen blev stulen satt passagerarsadeln på):

Ingen chans att nycklarna till garaget har kod och man kan se vem som gått in ? Bor i Lund men vågar fan inte ha min hoj här pga sånt här ..

blev också av med grejer på min hoj i slutet av sep, också i lund , snodde avgassystem mm, dock inte hela hojen, hoppas dom hittar den igen

blev också av med grejer på min hoj i slutet av sep, också i lund , snodde avgassystem mm, dock inte hela hojen, hoppas dom hittar den igen

Tror inte den kommer att hittas, är säkert nedplockad i delar. Lär väl hamna på Blocket eller nåt liknande snart. Alternativt någon som behövde en reservdelshoj. Utifrån tillvägagångssättet känns det som ett beställningsjobb. :mad:

Känns som man måste ha "ett par" lås fast hojen står i eget garage =/ Dumt att folk inte kan köpa egna saker. Vet inte hur jag skulle reagera om någon stal min :S

Något fel på det då??? Har ialla fall min hoj kvar:arsele

No problem Jonny, morsan (R.I.P.) bodde i kommunen och syrran bor där, har vänner i trakterna. Det var bara en (dum) replik på ett i mina ögon fånigt inlägg. :D

Tråkigt att läsa Thorgney, hoppas du hinner fixa en ny till nästa års bansäsong.

Den var försäkrad och det det är (alltför) lång tid till nästa säsong... Så det borde lösa sig.

Men man blir förbannad på att vissa inte inte respekterar ens surt förvärvade ägodelar och dessutom måste sabba bilen för att komma åt hojen. :huvet

Last edited by a moderator:
Hoppas det löser sig med hojen!!!:)
No problem Jonny, morsan (R.I.P.) bodde i kommunen och syrran bor där, har vänner i trakterna. Det var bara en (dum) replik på ett i mina ögon fånigt inlägg. :D

Den var försäkrad och det det är (alltför) lång tid till nästa säsong... Så det borde lösa sig.

Men man blir förbannad på att vissa inte inte respekterar ens surt förvärvade ägodelar och dessutom måste sabba bilen för att komma åt hojen. :huvet

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman