Stulen SH-Tröja!!!

Dragon

Hell was full so i came back..
Gick med
5 Feb 2004
Hoj
Cbr 929 RR Fireblade
Efter en halv arbetsdag så ringde min arbetskamrat till min mobil och sa "Duuu du har en röd Fiesta va?? För isåfall har du haft inbrott ibilen."
Gick ut på parkeringen och såg att någon krossat rutan på passagerar sidan och tagit en väska som stog på sätet.
Tänktegansaka direkt "Ha skulle vilja se minen på tjuven när han öppnar väskan med mina svettiga träningskläder.."
Men efter ett tag kom jag på vad som oxå låg iväskan..
Min SH-Tröja... :huvet :mad: :mad:
F-n oxå!
Så om någon ser en person som traskar runt med en Sh-tröja som det står Dragon på Så skulle jag bli mycket glad om ni pryglade upp personen riktigt ordentligt..

Dragon skrev:
Efter en halv arbetsdag så ringde min arbetskamrat till min mobil och sa "Duuu du har en röd Fiesta va?? För isåfall har du haft inbrott ibilen."
Gick ut på parkeringen och såg att någon krossat rutan på passagerar sidan och tagit en väska som stog på sätet.
Tänktegansaka direkt "Ha skulle vilja se minen på tjuven när han öppnar väskan med mina svettiga träningskläder.."
F-n oxå!
Så om någon ser en person som traskar runt med en Sh-tröja som det står Dragon på Så skulle jag bli mycket glad om ni pryglade upp personen riktigt ordentligt..

Då får du tänka dig för innan du själv sätter på dig tröjjan om den nu skulle hamna hos sin rätta ägare igen...eller köper en ny med samma nick :va

PS: Hoppas att det löser sig iaf! Med bilrutor och andra kläder...

visst är det roligt när dom slår in en ruta för absolut ingenting.
Jag och sambon har varit med om det nu 3 ggr på ca 2 månader.
Första gången tog dom alla prakeringsmynt.
andra gången en 15 år gammal brandsläckare.
tredje gången ingenting.

gaaaaaaaaaaah man kan ju bli galen för mindre.

/Annicka

Men huh! Vad skulle de ha tröjan till? Rättså unik till dig liksom. Vore väldigt finurigt o nu se nån med din tröja på! he he

Dom stal en väska med svettiga tränings kläder i..bla SH-tröjan.
Har föresten en tröja till fast den har ett hål i ena ärmen (Vänstra).
Domtog ennyckelknippa medbla minhemnyckel i..
Låssmeden kommer inte förens idag så ni kan ju gissa om man sov med ett öga öppet (+tillhyggen :kulspruta ) natten till idag.
Så j-vla onödigt...hur svårt kan det va att skilja på ditt och mitt

campar skrev:
Kanske är ngn som ska råna en bank med den! :tungan
Ja det hade ju varit det ultimata...eller hur..polizai kanske står och väntar på mig när jag kommer hem från jobb idag!

En av mina polare fick sin jacka snodd när vi var på lokal tur här istan... det var en jacka med vårt klubbmärke m.m. som de flesta medlemmarna har. Nu är det tydligen nån jävla alkis som e hög på annat som går omkring med den på stan... va fan gör man... :va

Dragon skrev:
F-n oxå!

dom knäckte min bil i fredas också.. smällde hela rutan och hoppade in. Man känner sig aningen kränkt när det händer :(

Ja snacka om..men nu har jag fixat nytt lås på lägenheten så man kan sova i lugn och ro i alla fall!

Tycker Swedie kan ge dig en ny bara för att det är synd om dig! :tomten

Nån hade förstört stolpen bak i bilen och krossat rutan på våran Honda CTR -04 för någon vecka sen, utan att ens försöka stjäla nånting. Det finns stereo/baslåda osv i bilen men de hade inte ens försökt, då blir man nästan ännu mer förbannad. :mad Jävla avundsjuka!

Emmi skrev:
Nån hade förstört stolpen bak i bilen och krossat rutan på våran Honda CTR -04 för någon vecka sen, utan att ens försöka stjäla nånting. Det finns stereo/baslåda osv i bilen men de hade inte ens försökt, då blir man nästan ännu mer förbannad. :mad Jävla avundsjuka!

visst blir man lycklig när man kommer ner till bilen och hela rutan är borta...
det som blir extra roligt är ju självrisken och känslan av att nån luffare har varit bilen och haft det skoj :mad:

eller så kan man göra som jag gjorde. ha en skit 240 olåst i lunden gbg :)
En uteliggare sov i baksätet när det var frost :D jag väckte honom innan
jag åkte till jobbet :hihi ett antal gånger den vintern :lol

putteputs skrev:

:tummenupp

putteputs skrev:

Snyggt gjort det e svårt för dom på vintern

Så irriterande med folk som gör inbrott. När jag hade bilen parkerad utanför skolan bröt dom sig och försökte ta stereon, tji fick dom för det finns inte nån som kan få loss den då den är fastskruvad. En 245a är inte så svår att ta sig in i och jag är tacksam att vi bara behövde byta lås efter att dom hade haft sönder det. Bättre än att dom krossar rutorna.

Fan ja har ju äntligen fått ström till motorvärmaren på parkeringsplattsen..
Man kanske skulle ta och dra in lite frisk 230v och preparera något nu när det är vinter och allt.
:)

Mattiaz skrev:
En av mina polare fick sin jacka snodd när vi var på lokal tur här istan... det var en jacka med vårt klubbmärke m.m. som de flesta medlemmarna har. Nu är det tydligen nån jävla alkis som e hög på annat som går omkring med den på stan... va fan gör man... :va

1. Byter tillbaka den mot en annan jacka, med motivationen att han inte är med i klubben och att jackan tillhör NN, som faktiskt är det... Ev. med en muta i form av alkohol... :brinnerup

2. Sno tillbaka den om han 'fyllesover' offentligt. (Inte så trevligt.)

3. Ännu otrevligare metoder finns att tillgå.

putteputs skrev:
Perfekt stöldskydd. :tummenupp

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...