STULEN!!! Regnnr: XPF 203 Kawasaki ZX-10R Ninja - 06 SVART - Stockholm

Jag menade mer vanliga personbilar, lastbilar vet jag inget om. Antar att det är som i Svenska tullen. Det skulle finnas en röntgenlastbil per tullstation så hade nog fler hojar hittar hem igen.

För att bli lycklig har jag nu beställt en ny hoj. :) Den kommer 1 september, så nu hoppas jag på samma väder som förra året, så man kan köra in i november...

Denna gång. Garage och dubbla kättingar runt en betongpelare.

Och vad tror ni om en sån där radiosändare?

http://www.guardsystems.se/ :)

Eller räcker det med garaget och kättingarna?

Thåmpa skrev:
2383395 För att bli lycklig har jag nu beställt en ny hoj. :) Den kommer 1 september, så nu hoppas jag på samma väder som förra året, så man kan köra in i november...

hade lätt skaffat en sådan

Thåmpa skrev:
2383395 För att bli lycklig har jag nu beställt en ny hoj. :) Den kommer 1 september, så nu hoppas jag på samma väder som förra året, så man kan köra in i november...

Brorsan skickade över bild på nya hojen, tror du kommer att bli rätt glad av den också ;) Kan tillägga att en polare till mig rankade just R1:an högst av de nyare sporthojarna, den passade iaf honom bäst!
Gällande radiosändare så skadar det verkligen inte att vara på säkra sidan, hojen kan ju trots allt bli stulen när du råkar ha den ute parkerad någonstans.
Better safe than sorry :)
Antar att jag har en innestående provkörning på R1:an när den kommer då eller? ;)

PenDragon skrev:
2383413 Brorsan skickade över bild på nya hojen, tror du kommer att bli rätt glad av den också ;) Kan tillägga att en polare till mig rankade just R1:an högst av de nyare sporthojarna, den passade iaf honom bäst!
Gällande radiosändare så skadar det verkligen inte att vara på säkra sidan, hojen kan ju trots allt bli stulen när du råkar ha den ute parkerad någonstans.
Better safe than sorry :)
Antar att jag har en innestående provkörning på R1:an när den kommer då eller? ;)

Jag ville testa en annan hoj nu när jag fick chansen. Får så jävla ont i knäna av de Kawasakis jag haft. Tänkte prova R1:ans körställning. Har hört gott om hojen, plus att den lava-röda är ju så jä*la läcker!!! Även om knäna såklart är utsatta på alla sporthojar kan tänkas :)

Synd att du missade ZX-10:an. Antar att du har 2 provkörningar av rettan att vänta då :) Kommer förbi Karlshamn :D

Thåmpa skrev:
2383584 Jag ville testa en annan hoj nu när jag fick chansen. Får så jävla ont i knäna av de Kawasakis jag haft. Tänkte prova R1:ans körställning. Har hört gott om hojen, plus att den lava-röda är ju så jä*la läcker!!! Även om knäna såklart är utsatta på alla sporthojar kan tänkas :)

Synd att du missade ZX-10:an. Antar att du har 2 provkörningar av rettan att vänta då :) Kommer förbi Karlshamn :D

Oh så pass? Det är ju lite mystiskt ändå? Du är ju inte så jäkla lång ;)
Ja den är då riktigt snygg, det kan man aldrig argumentera emot! Dessutom har ju även jag hört mycket gott om den. Tror definitivt att du kommer att bli nöjd!

Tycker jag låter utmärkt det ^^ Du är så välkommen så!
Blir att inhandla ett bakdäck den kommande veckan så jag kan köra min egna hoj lite det som är kvar av säsongen också :)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti