Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Thåmpa skrev:2383395För att bli lycklig har jag nu beställt en ny hoj.Den kommer 1 september, så nu hoppas jag på samma väder som förra året, så man kan köra in i november...
Denna gång. Garage och dubbla kättingar runt en betongpelare.
Och vad tror ni om en sån där radiosändare?
http://www.guardsystems.se/
Eller räcker det med garaget och kättingarna?
Thåmpa skrev:2383395För att bli lycklig har jag nu beställt en ny hoj.Den kommer 1 september, så nu hoppas jag på samma väder som förra året, så man kan köra in i november...
Denna gång. Garage och dubbla kättingar runt en betongpelare.
Och vad tror ni om en sån där radiosändare?
http://www.guardsystems.se/
Eller räcker det med garaget och kättingarna?
PenDragon skrev:2383413Brorsan skickade över bild på nya hojen, tror du kommer att bli rätt glad av den ocksåKan tillägga att en polare till mig rankade just R1:an högst av de nyare sporthojarna, den passade iaf honom bäst!
Gällande radiosändare så skadar det verkligen inte att vara på säkra sidan, hojen kan ju trots allt bli stulen när du råkar ha den ute parkerad någonstans.
Better safe than sorry
Antar att jag har en innestående provkörning på R1:an när den kommer då eller?![]()
Thåmpa skrev:2383584Jag ville testa en annan hoj nu när jag fick chansen. Får så jävla ont i knäna av de Kawasakis jag haft. Tänkte prova R1:ans körställning. Har hört gott om hojen, plus att den lava-röda är ju så jä*la läcker!!! Även om knäna såklart är utsatta på alla sporthojar kan tänkas![]()
Synd att du missade ZX-10:an. Antar att du har 2 provkörningar av rettan att vänta dåKommer förbi Karlshamn
![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti