Stulen R1 i Helsingborg ?

Status
Ej öppen för fler svar.
inte för att jag försvarar sättet han framförde hojen vid tillfället
ej heller tycker om att den är oförsäkrad/reggad mm

så får jag ändå säga... för att bli gammal & klokt, så måste man passera ung & dum
det kommer med åren.

men frågan e om han kommer dit..

han lär iaf inte lyssna på oss gamla stofiler på detta forum:fakta

Ta körkort
Köp en ärlig hoj
Försäkra den
Gå en kurs hos SMC
…om du vill bli snabb o säker på sporthoj, lovar dig att det är mycket mer effektivt än att glo på ghostrider.

Var det inte någe med att lite drygt 40% av de som kör ihjäl sig saknade körkort ?

Men om du nu inte är ett jävla troll så gör oss alla en tjänst håll dig borta från att köpa ny cykel innan du har ett ligetimt körkort och framförallt inte förns du fått lite vett i skallen (vilket jag tvivlar på att du kommer få förns du är 35+). :glömdet

Jag bemödar mig inte ens att skälla, antingen ett troll eller en person med en personlighet som ändå kommer att hitta ett förtida sätt att döden dö på.

Jag hoppas på att det bara är en avkomma från Bauer.

Hojjen är inte stulen Tysk reggad trimmad med Gpr avgas o förgasare + något med cdin, Farbror blå ringde inte upp igen för dom va så jävla sura på att dom fick inte tag på den ja jag missa växeln vid rondellen o brukar köra som en åsna när de inte finns trafik ute, Motorcykeln togs i beslag P.G.A min ålder och kommer troligen inte få tillbaka den :\ ...... Men jag körde inte då jag togs den var bara igång så jag vet inte kanske jag får tbx den ändå

Välkommen till SH. :)

What..?:confused: He´s new...

Haha vad folk överdriver med att jag kan inte driva fram en mc jag själv trodde de skulle va svårare men lärde mig köra helt ok i trafik efter 2-3 veckor o sen ville man bara testa sig till nya farter men trodde de va lättare att välta o krocka men den var faktiskt mer stabil än min R6, Den satt på marken tyngre va den men mer stabil det var därför jag köpte den glider med R6 till sommaren om R1 inte är tillbaks.

om du nu är så jävla grym så kan vi väll ha en liten tävling runt häckeberga ring så lovar jag att du kommer dö snabbt eftersom du verkar vara en levande donator? :7peta:död

Haha vad folk överdriver med att jag kan inte driva fram en mc jag själv trodde de skulle va svårare men lärde mig köra helt ok i trafik efter 2-3 veckor o sen ville man bara testa sig till nya farter men trodde de va lättare att välta o krocka men den var faktiskt mer stabil än min R6, Den satt på marken tyngre va den men mer stabil det var därför jag köpte den glider med R6 till sommaren om R1 inte är tillbaks.

:yoparty:yoparty:yoparty,

Någon gång måste dom flesta av oss bli vuxna, Likaså du och den dagen är det ganska skönt att ha så lite skit i bagaget som möjligt.

Tänk ett par steg förbi tillfälliga kickar och ta dig en titt i samhället och se vart dom som väljer att ställa sig utanför hamnar till slut och hur häftiga dom är när 25 års sträcket är passerat.

När skiten träffar fläkten är skada lixom redan skedd.

Ibbe96:
Här får du en present, lär dig använda dem:
....................................................................................................

Dessutom rekommenderar jag att du skaffar ett körkort som det står A2 på och en lämplig A2-hoj och lär dig använda den också. Helst innan du lägger dig själv eller någon annan i marken.

Ibbe96:
Här får du en present, lär dig använda dem:
....................................................................................................

Dessutom rekommenderar jag att du skaffar ett körkort som det står A2 på och en lämplig A2-hoj och lär dig använda den också. Helst innan du lägger dig själv eller någon annan i marken.

Du glömde en sak PeteR1:
- Det är sådana saker man lär sig i skolan.

/KentW

Nej, inte en chans att jag tror på detta. Troll!!

Antagligen troll. Vilket är korkat eftersom nu slutade folk att leta efter en stulen hoj...

Jag hade skrivit ett roligt & långt inlägg här
men som moderator får man ibland bita sig i tungan & rätta in sig i ledet.

ibbe96 är INGET troll (sådan som reggar sig på SH för att driva med folk) annars får ni tolka det som i vill

det är iaf han på bilden :fakta

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...