Stulen R1:a Gävle

steffo skrev:
Har det inte alltid varit det? :tungan
Joo.. iofs. Flyttade från Gävle för ca 6 år sen. Har ingen riktig koll längre, det var därför som jag funderade på om det hade blivit ännu värre däruppe? :)
 
Nu du Jensa finns det nog en skitnödig retta förare i den här stan..

Larsson fick syn på en blå retta utan regskylt på staffansbron här om dagen som han jagade runt halva stan...
När han kom lite närmare så såg han att din beskrivning inte stämde med den hojen.. :rolleyes:
 
Brunzell skrev:
Nu du Jensa finns det nog en skitnödig retta förare i den här stan..

Larsson fick syn på en blå retta utan regskylt på staffansbron här om dagen som han jagade runt halva stan...
När han kom lite närmare så såg han att din beskrivning inte stämde med den hojen.. :rolleyes:
Hehe, så ska de låta :banana
Hälsa honom å tacka.
En annan har ju bara jobbat å försöker gnida ihop till en ny hoj....
Har alltså blivit klent me sporthojsbesök.
Men tack igen alla som orkar engagera sig å lägga tid på mig å mitt problem :pannkyss
Du ska snart få se mig försöka slanga igen Brunzan :tummenupp
 
Sadam skrev:
Hur har det gått Jensa?
Det har gått BAJS!!! :död Tackar som frågar :)
Vill inte skriva nå detaljer om hur de gått utifall cp:t sitter å läser det här.....man vet aldrig...
Har såklart gett upp hoppet om att få åka på min å bara MIN finaste retta.
Förmodligen är det nå mongo som har tjänat eller kommer att tjäna några lappar på min stulna hoj. Ska försöka att inte tänka på det när jag jobbar extra på min semester :4skrika
Det blir en dyrköpt läxa, men jag sitter nog snart på en hoj igen :squid
 
Tja man

Såg annonsen på Konsum i Haga, så jävla trist...... :död

Känner verkligen för dig :3freak
 
Heda skrev:
Tja man

Såg annonsen på Konsum i Haga, så jävla trist...... :död

Känner verkligen för dig :3freak

Tack Heda! Börjar kännas liiiiite bättre nu. Är mer hojsugen än förbannad nu!
Syns nog på vägen snart :banana
 
Hej!
Skulle bara skicka ett litet medlidande till dig från mig. Min R1:a har också blivit stulen hemifrån. En röd-99:a. Fan vad arg man blir!!
 
JennifeR1-99 skrev:
Hej!
Skulle bara skicka ett litet medlidande till dig från mig. Min R1:a har också blivit stulen hemifrån. En röd-99:a. Fan vad arg man blir!!

Ok, tack! Skickar tillbaks medlidandet till dig. Hur har det gått för dig? Får du ut nåt på försäkringen?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top