STULEN R1 -98 omlackad med POLERAD ram

Mötte nyss en silverfärgad R1 på nynäsvägen vid handen. Han körde in mot stan och jag körde mot nynäs. Var dock omöjligt att se något regnummer eller andra kännetäcken. Detta var för ca:30 min sedan.

Hmm den har ju setts några gånger runt Nynäsvägen dessa dagar så det är ju inte omöjligt. Sågs tydligen på Personevägen i Hägersten i eftermiddags.
Sticker ut en sväng nu och snurrar....... The hunt continue...:kulspruta

-Jolly- skrev:
2556976 Hmm den har ju setts några gånger runt Nynäsvägen dessa dagar så det är ju inte omöjligt. Sågs tydligen på Personevägen i Hägersten i eftermiddags.
Sticker ut en sväng nu och snurrar....... The hunt continue...:kulspruta

Jolly.. du vet vart jag finns.....

Börjar snaran dras åt??:va :va

hoppas ni hittar dom jävlarna .
så ni kan dra snaran på dom .:mad:

för övrigt så har du en jätte fin hoj .

Fan va surt tommy..hörde den tråkiga nyheten från syrran. Hoppas verkligen du hittar den igen å fan va idioterna ska få :kulspruta

Men va faaan! Måste väl gå o plocka cp-barnen som snurrar runt på hojen!
Och nu regnar det ju dessutom, de borde ju vurpa om de inte är "bra" på att köra hoj.

I med att det är Joyride som gäller just nu så hade man ju hoppats att det 20-tal från SH i stockholm åker ut o letar...

Swedie skrev:
2557701 I med att det är Joyride som gäller just nu så hade man ju hoppats att det 20-tal från SH i stockholm åker ut o letar...

Jag VET att det är ett antal personer som är ute å letar efter min hoj just nu... (jag e knall som en nyårsraket)... All heder åt er som letar.... ni vet vart jag finns.... jag tar en taxi DIREKT.......

//Tommy

Tänk på att snaran ska sitta tight och att den ska sitta lite snett på halsen,,,typ ovanför axeln :kulspruta

zajtar skrev:
2557136 hoppas ni hittar dom jävlarna .
så ni kan dra snaran på dom .:mad:

för övrigt så har du en jätte fin hoj .

har du hört nåt 'än

Ni borde samals någonstants och organisera er lite! Typ den där vägen där den synts massa gånder borde ni ju sitta typ 2 pers och om det kommer en retta med silver lack så är det ju bara att ringa polisen och åka efter...

Hejsan raring!
Sagt till dem jag känner, att hålla koll på hojen. Lämnat ditt nummer till grabbarna.
Hoppas det ordnar upp sig.
puss Emma

nåt nytt?

Har nån set nåt? D har ju fan regnat i 3 dygn nu? Ingen som åker R1 nu?
Hur vågar dom åka på en stulen hoj?? Ja sträcker lätt ut min hammare genom fönstret om ja möter nån,plasten på din R1 kan vi fixa sen :tummenupp

Lycka till nu!

TKBHENKE skrev:
2564090 Har nån set nåt? D har ju fan regnat i 3 dygn nu? Ingen som åker R1 nu?
Hur vågar dom åka på en stulen hoj?? Ja sträcker lätt ut min hammare genom fönstret om ja möter nån,plasten på din R1 kan vi fixa sen :tummenupp

Lycka till nu!

Det har varit stendött nu i ett par dagar.. :(
Ta gärna fram den stora hammaren.... Själv så lär han/hon/den/det blir mäkta förvånad hur stor en trailer egentligen är....:mad:

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!