Stulen R1-06:a i stockholm

Slowride

Lugn o fin
Gick med
24 Sep 2008
Hoj
Yamaha R1-06
Hej alla ! I dag 12/8 ca.19.30 stals min superfina R1-06 jubileums modell Gul/svart/vit XRX498 har gått ca.550-mil i stockholm. Helt för jäv......... vilken depression.:gnissla
Den hade skivbromslåset på så dom måste väl ha en van eller dyligt.Är det någon som ser eller hör något så skulle jag bli väldigt glad att sätta dit svinen. Ha en härlig sensommar alla ni lyckliga som har något att åka på, för min säsong verkar ha tagit slut.

Tackar. Jag undrar hur lång tid det tar innan man kommer överens med försäkringsbolaget, det blir väl inte förren det är vitt på marken.

Stod ett par skumma typer vid donken på Sveavägen och spanade in mig när jag kom på hojen. Detta var vid 16.20 tiden idag. De såg ut som ryssar! Bilen var en stor gul "skåpbil" av märket mercedes. Fick bara en konstig känsla när jag såg dem, de behöver inte ha nåt med detta att göra, men skumma typer var de.

om du åkt förbi sveavägen idag så kanske de följt dig.

Den stod 2 kvarter i från på östermalmsgatan 1 men jag ställde den där vid 18.30. Men svinen snurrar väl runt hela tiden så klart.

håller så god kolla jag kan, dock norrut men vem vet.

har fått min stulen i år också, nästa sommar blir det bunker med snubbelminor runt hojjen!

Tackar. Jag undrar hur lång tid det tar innan man kommer överens med försäkringsbolaget, det blir väl inte förren det är vitt på marken.

De gör ingenting förrän det gått 30 dagar och sen kan det ta ett antal veckor till.

Min stals i maj utan ett spår .. min nya blev utsatt för 3 försök en natt förra veckan vilka jag lyckades avstyra vid samtliga tillfällen och lyckades tillsammans med polisen gripa 3 st.

Det jag hoppas på är att utredningen kan komma att klara upp andra stölder eller möjligen försvåra för dem att utöva sin verksamhet.

Tråkigt som fan med din hoj men jag ska hålla ögonen öppna.

Sätt upp lappar i närområdet -- nån kan ju faktiskt ha sett nåt
Kolla om det finns övervakningskameror i området
Kolla med taxi
finns ju oxå ett par ambassader där
sen skulle du väl åkte ner till tallin terminalen igår em --- men så dags nu

De gör ingenting förrän det gått 30 dagar och sen kan det ta ett antal veckor till.

Min stals i maj utan ett spår .. min nya blev utsatt för 3 försök en natt förra veckan vilka jag lyckades avstyra vid samtliga tillfällen och lyckades tillsammans med polisen gripa 3 st.

Det jag hoppas på är att utredningen kan komma att klara upp andra stölder eller möjligen försvåra för dem att utöva sin verksamhet.

Tråkigt som fan med din hoj men jag ska hålla ögonen öppna.

Vad var det för typer ?

Inget nummer heller, SKUMT!!!! Kan några maila och fråga om bilder? Finns det några speciella kännetecken på din hoj? Repor eller dekaler du satt dit själv?

Nu har jag fått tillbaka den, hittades i en stulen skåpbil i Älta.
Jag har lämnat in den till doktorn, lite lyftskador buckla på tanken och dyligt.
När dom ändå håller på ska doktorn göra den piggare än innan (hehe).
Jag längtar extra mkt till våren.

Nu har jag fått tillbaka den, hittades i en stulen skåpbil i Älta.
Jag har lämnat in den till doktorn, lite lyftskador buckla på tanken och dyligt.
När dom ändå håller på ska doktorn göra den piggare än innan (hehe).
Jag längtar extra mkt till våren.

skönt att den är tillbaks :D:tummenupp

Nyheter
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år