Stulen R1 -05 i Sthlm. CPA196

Maciej EVO VI

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Aug 2003
Hoj
R1 -07, KTM 625 SMC -06
Jaha vilket välkomnande man fick här hemma. När man kommer hem från bröllopsresan så upptäcker man att någon jävel har varit i garaget och snott hojjen.

Håll gärna ögon och öron öppna ifall ni ser min hoj eller delar från den någonstans.

Det är i alla fall en grå -05 med regnummer CPA196. Det försvann också regndäck och slics, ska ner till garaget igen nu och kolla ifall det är något annat som saknas och sen blir det att snacka med polis och FB.

några spec kännetecken förutom reg-skylt (som är det första som ryker..)

ram-nummer...
ev repor mm som kan kännetecknas
avgassystem, eftermonterat, märke?

Fan va surt.

Blir lika förbannad varje gång man läser sådant.
Bara tanken på att någon med ett Mc intresse snor hojar av andra Mc intresserade.
Hur fan tänker man då?

Hoppas den dyker upp.
Håller ögonen öppna i Uppsala.

Bara tanken på att någon med ett Mc intresse snor hojar av andra Mc intresserade.
Hur fan tänker man då?

.

Den tanken är ju applicerbar på allt som stjäls, hammockar, pengar, bilar..

Eller bör just mc-intresserade tjuvar i större grad känna med mc-kollektivet och hålla hög etik, och sno saker de inte är intresserade av?

Den tanken är ju applicerbar på allt som stjäls, hammockar, pengar, bilar..

Eller bör just mc-intresserade tjuvar i större grad känna med mc-kollektivet och hålla hög etik, och sno saker de inte är intresserade av?

SUCK....

Ja varför inte?
Är det något fel med hög etik? :va
Inte för att jag tycker att det är ok att Hammock-kollektivet stjäl av Mc-kollektivet heller.

Men är du bara morgontjurig och vill ha igång en SH diskution så kör på!
Finns säkert nått stavfel eller meningsuppbyggnad du kan haka upp dig på också!

Last edited:
Ja jävlar vad sur man kan bli på tjyvar :(
Hoppas de får fast dem och de buras in.

Och fan om det är en sådan där från hammock kollektivet :)

:va Vänta nu har ni vare på bröllopsresa :) grattis
Sen till varför du skriver, tråkigt att den är borta. Hoppas den hittas.
Jag lovar att ha ögonen öppna när jag jobbar :)

Vilken hemkomstgåva. Trist!

Jävligt udda tid att sno en hoj. Knappast nån större chans att nån skulle åka omkring på den nu inom 5 mån.
Är väl redan nedplockan :(

Jag fotade dig på Gelleråsen 12 juli om jag inte minns fel. Väldigt fin hoj.

Grattis till bröllopet kan man ju säga iaf. Jag håller utkik som alla andra såklart.

/H

Hur?

grattis till bröllopet:tummenupp men fy vad surt med mc:mad: Vet du hur han gick tillväga med låsen och vad hade du för lås?och stod den i ett gemensamt garage:confused:
Ibland är dom ju så blåsta så dom skryter med vad dom gjort:huvet vet ju inte om han eller hon är proffs eller amatör hur som helst ska som dom andra hålla ögonen öppna.

Vilket är värst egentligen,att gifta sig eller bli av med hojen? :rolleyes:

Vet inte om jag ska grattuler eller inte till bröllopet..
Hur fick hon dig in på den linjen ;)

Sen var det ju bara en r1a.. ;) Den var ju dessutom långsam.. :D

Nä.. förlåt ska inte dryga mig..
STORT GRATTIS. och hälsa den blonda.. ;)

Jäkligt tråkigt det här med hojen.
Håller givietvis koll, som alltid runt om i alla garage jag besöker via jobbet..
Hoppas på det bästa.

Lovar att bjuda på en gravöl på sh-puben om ni ska dit.

//Ezzo

sakupplysning

SUCK....
Är det något fel med hög etik? :va

Inget fel alls. snarare en brist i det värdenormativa samhället. men etik är just det vi har i huvudet, det som finns i ryggmärgen. den social prägeln.. Moral däremot är vad vi gör, det är etik i praktiken. därav "hög moral" samt "god etik".

-att ta femundringen i plånboken, eller att lämna den till polisen.
-att säga ifrån när arbetspolaren skrävlar om cheyernas plats i samhället för femtioelfte gången, eller om vilka sexuella preferencer chefen som använder handcrem har..

båda behövs, men det etiken som sätter nivån för moralen. ,och det är moralen som syns.

Jag hoppas att din hoj kommer tillrätta oskadd, och beklagar "han har pengar så honom kan vi stjäla ifrån" trenden.

Såg först nu att flera hade svarat i tråden, var inget som hände i den på flera dagar så jag trodde inte någon skulle skriva i den.

Chassienummer: JYARN121000026106
Kännetecken: Tyvärr inga förutom att det satt stomppads på tanken och Valter Moto kraschpuckar, hojjen hade inte en enda repa och var helt orginal. Plockade ut den -06 och den var verkligen välvårdad.

Jag tror tyvärr inte hojjen kommer att hittas utan den är förmodligen redan i delar, den stog i ett gemensamt garage till vilket endast ett mindre antal har tillgång. Upptäckte lite senare att en bekants R1 som stog i garaget också vart stulen och det verkar som att det var hans hoj de hade rekat och min försvann nog "bara" i farten.

Håll gärna ögon öron öppna ifall ni hör något, är intresserad av alla rykten/info.

Ang. bröllopsresan, jepp jag har gift mig fast det var redan förra sommaren men vi tog bröllopsresan först i år, ifall någon undrar så är bröllopet det bästa jag har gjort :D

Såg först nu att flera hade svarat i tråden, var inget som hände i den på flera dagar så jag trodde inte någon skulle skriva i den.

Chassienummer: JYARN121000026106
Kännetecken: Tyvärr inga förutom att det satt stomppads på tanken och Valter Moto kraschpuckar, hojjen hade inte en enda repa och var helt orginal. Plockade ut den -06 och den var verkligen välvårdad.

Jag tror tyvärr inte hojjen kommer att hittas utan den är förmodligen redan i delar, den stog i ett gemensamt garage till vilket endast ett mindre antal har tillgång. Upptäckte lite senare att en bekants R1 som stog i garaget också vart stulen och det verkar som att det var hans hoj de hade rekat och min försvann nog "bara" i farten.

Håll gärna ögon öron öppna ifall ni hör något, är intresserad av alla rykten/info.

Ang. bröllopsresan, jepp jag har gift mig fast det var redan förra sommaren men vi tog bröllopsresan först i år, ifall någon undrar så är bröllopet det bästa jag har gjort :D

:rolleyes: jamen då får jag allt å gå ihop :D Tyckte väll att ni redan var gifta när jag träffa er på gelleråsen :) Men kul att ni kom i väg på en mysig bröllops reda i år då :)

Hoppas att hojen hittas :)

det förstog jag :hihi är bara väldigt glad att ha en fru som förstår att man behöver flera motorcyklar eller nytt avgassystem...

:7peta Om jag inte kommer ihåg fel så är hon lika glad i flera hojar och dyligt ;)

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...