Stulen MV AUGUSTA Kalmar!!

Benet X3M

beroende
Gick med
20 Jan 2004
Ort
Öland/Ösatan
Hoj
ZX9R:or,en grön och en flockad.
Någon /några stal min gode väns Mv Augusta Brutale idag i Kalmar!

utanför hans arbets plats på Rolands bilservice..

Hojen är en Röd 04:a...
Har någon sätt något så hör av dig!
0738 120320 Kalle
 
Är det den fina som brukar stå i Rockneby?
 
Jag har åxå sett den längs 22:an och i Rockneby. En MV är ju ingen hoj som går direkt obemärkt förbi.

Jag ska hålla utkik!
 
vad surt :( dom är väl inte speciellt vanliga i sverige? eller har jag fel?
 
Jag ska hålla utkik i söder om kalmar där jag bor!!!!
 
Vad hade :kocko i huvvet?? Kunna sno en MV Augusta obemärkt??
Otroligt!!
Den går ju inte att sälja utan att ngn undrar, typ.

Reg. nr och så? Ifall man stöter på den i pannkakslandet.
 
Vad trist, den som var så trevlig att se då och då.. :(
Snurrar en del i centrala kalmar och ghettona, ska hålla ögonen extra öppna!
 
Ser jag den fan i mina trakter så hör jag av mig.
 
Vistt om man ser den så hör jag av mig.
Fast så ovanlig som den är så är det väl knappast troligt att man ser den i Norrliden, eller kanske de är så dumma :confused:
 
Benet X3M skrev:
Mv agustan hittades i Åtvidaberg!!! Repig och hårt körd... :gnissla
//Karl! nu ska ja :fyllisar haha

härligt för dig, trist att något äckel kört den bara:(

jävla idioter det finns :kocko
 
Förjävligt! F.ö. grym hoj som man sett till ibland.

Edit:
Fan så fräcka att sno den just där. Där är det ju alltid mycket trafik tycker jag.
 
Last edited:
Calmanders skrev:
Förjävligt! F.ö. grym hoj som man sett till ibland.

Edit:
Fan så fräcka att sno den just där. Där är det ju alltid mycket trafik tycker jag.
ojka! fan vad dåligt jag mår! aldrig mer vitt vin och mörktöl! ouhohohh :lol
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top