-stulen Motard I SkÖvde-

stony

Yes!! Nu ännu drygare
Gick med
30 Jun 2003
Ort
Borta
Hoj
Sålda
Polarns hoj har blivit stulen i natt (29:e) (på trängen i garage)
en orange svart KTM 625 (LC4:a)
med regg nummer TCJ 946

Om någon ser den ring dirket på nummer 0706-800165

/Anders
 
stony skrev:
Polarns hoj har blivit stulen i natt (29:e) (på trängen i garage)
en orange svart KTM 625 (LC4:a)
med regg nummer TCJ 946

Om någon ser den ring dirket på nummer 0706-800165

/Anders

Ska hålla ögonen öppna. Var tydligen en suka stulen på torggatan någon gång mellan fred-mån. Blir till att flytta ner sängen i garaget och sova med hagelbrakaren :död
 
BonO skrev:
Ska hålla ögonen öppna. Var tydligen en suka stulen på torggatan någon gång mellan fred-mån. Blir till att flytta ner sängen i garaget och sova med hagelbrakaren :död


Kanon! vore skoj att få tag i killen som gjorde det :mad:
 
Upptäckte idag att min båge inte heller mår bra. Tändningslåset uppbrutet, tur att jag fick behålla den iallafall.

Ringde till Väring för att kolla repkostnad då dom berättar att det tydligen går en epidemi i Skövde med trasiga tändningslås och stulna bågar.
 
Figge skrev:
Upptäckte idag att min båge inte heller mår bra. Tändningslåset uppbrutet, tur att jag fick behålla den iallafall.

Ringde till Väring för att kolla repkostnad då dom berättar att det tydligen går en epidemi i Skövde med trasiga tändningslås och stulna bågar.

Ja det låter inte bra :huvet Flyttade in hojen i lägenheten så man kan sova lungt i natt. Enklare än sängen då hojen har två hjul.
 
Var precis nere i garaget och upptäckte ett stöldförsök på min garage grannes Ducce Monster. Skövdefolk lås era hojar ordentligt och håll koll efter suspekta personer. Blir till att ha bågen i lägenheten några nätter till. :mad:
 
vad kan man säga mera än att säga att det är T R A G I S T
:kocko GE FAN I DET SOM NI INTE SJÄLV ÄGER !!!


Lycka till gubbs... ta dem bara....


WoX :yoparty
 
En arbetskamrat till mej fick sin Ducati stulen i garage på trängen för nån vecka sedan. Den hittades i ett gemensamt garage på Skaraborgsgatan. (tror det var Skaraborgsgatan iaf)

/Martin
 
Ok. det var bra att höra att folk har ögonen öppna..
Blir så jävla förbannad på sånthär PACK!

Ser ni någon eller hör om någon som har ett finger med i detta så ring eller droppa pm, Måste fan bli ett slut på detta :mad:
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top