Stulen/lämnad Ninja 600....?

Thorped

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jun 2007
Hoj
Triumph Tiger 955i
Hej, letar efter ägare till av en Kawazaki ninja 600 som bor i Göteborg. Den står nämligen och droppar olja i vägkanten på ett specifikt ställe den är också mer eller mindre kvaddad i form av kåpor samt höger växel och fotpinne.
Saknas denna ägare vid namn Janevski Aleksadar sin hoj så bör han ringa mig för exakt info om var den står, vet han att den står och läcker olja så borde han nog köra bort den innan polisen gör de.

Om de är någon annan som känner ägaren och vet att den är stulen så bör ni också kontakta mig.

Svara givetvis om ni skriver i tråden också! Mitt tel. är: 0762213308

Mvh Jeppe

Ägaren: Tänk på att du INTE får köra iväg hojen själv om den är polisanmäld. Påträffas polisanmält fordon får det inte flyttas, utan polis ska tillkallas och det är deras uppgift att eventuellt transportera bort det. Låter kanske konstigt om man "vet" att det är ens egen hoj, men så är det. Kan vara bra att veta så att man inte hamnar i trubbel.

//Morphine

Nu har jag pratat med polisen, dom hade redan vart å kollat på den och ägaren har vurpat så han skulle plåstra om sig och hämta den senare! Inget stulet den här gången då :-)

Mvh Jeppe

polis ska tillkallas och det är deras uppgift att eventuellt transportera bort det.
//Morphine

Så var det inte när min bil blev stulen, då ringde snuten upp mig och sa att jag allt fick komma och flytta min bil eftersom den stod lite olämpligt "parkerad"... Skulle iofs kunna ha att göra med att den bara var trafikförsäkrad...:va

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman