Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
http://www.stulnafordon.se/?fordon=140KidNasty skrev:2296784reg nummer?? och nummer vi kan nå dig på??
visst mår man förjävligt? för mig stal de hayabusan och sen tände de på garaget.E22 skrev:2280972fäna som stal den måste ha vetat vad dom var ute efter, det var "bara" hojen & supermoto fälgarna som stog bredvid som blev stulna.
jobbigt att aldrig mer se den, det känns som om det lutar dit åt, vem vet, den kanske är den på "semester" i polen eller nått.*snufft* saknar henne så.
Visst känns det underbart att leva i ett sånt här sammhälle..Gomer Pyle skrev:2297073visst mår man förjävligt? för mig stal de hayabusan och sen tände de på garaget.
så jag har inte ens kläder eller verkstad kvar heller...vilket var mitt liv
Gomer Pyle skrev:2297073visst mår man förjävligt? för mig stal de hayabusan och sen tände de på garaget.
Gomer Pyle skrev:2297073visst mår man förjävligt? för mig stal de hayabusan och sen tände de på garaget.
Har du hört talas om uttrycket "mycket snack och liten verkstad"?kleinealf skrev:2317445ne, fyfan vad jävligt, om någon hadde gjort så för mig och jag hadde fått reda på vilka det var, alltså jag hadde torterat dom till döds med en snöslunga och en morakniv, sen hadde jag bänt ner deras hus. utan tvekan
KalleNorton skrev:2318072Har du hört talas om uttrycket "mycket snack och liten verkstad"?
E22; verkligen tråkigt att du förlorat hojen!
ne, hur så?KalleNorton skrev:2318072Har du hört talas om uttrycket "mycket snack och liten verkstad"?
kleinealf skrev:2323477ne, hur så?seriöst så hadde jag gjort det
Metaladdict skrev:2345600Losborna bara pratar skit, så det är inget att bry sig om.![]()
![]()
kleinealf skrev:2349790och det gör inte ljusdal/järsvöbor då?
vad heter du btw?
Metaladdict skrev:2359213Jo, det gör dem, men färilaborna är alltigenom kloka!Och som svar på nästa fråga tycker jag du ska skita i det.
![]()
![]()
Back to topic!
Ber så hämst mycket om ursäkt mannen.Black Eagle skrev:2367211Antar att det var Du som stoppade mig på E22'an mellan Linderöd o Tollarp för att kolla så det inte var din hoj jag körde med, snacka om att du fick min flickvän att undra vad du höll på med![]()
E22 skrev:2383585Ber så hämst mycket om ursäkt mannen.
Gissa om min fruga stog & asgarvade när jag kom hem, & när jag berätta om händelsen, du förstår vad jag menar om jag syftar på min klädsel.![]()
Vi får ta en runda tillsammans när jag fått en ny hoj..
Jag har inte hört dig här utanför på ett tag, har det hänt något?
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|