Stulen Ktm 660

• Thread starter Thread starter E22
  • Start date Start date
reg nummer?? och nummer vi kan nå dig på??

E22 skrev:
2280972 fäna som stal den måste ha vetat vad dom var ute efter, det var "bara" hojen & supermoto fälgarna som stog bredvid som blev stulna.
jobbigt att aldrig mer se den, det känns som om det lutar dit åt, vem vet, den kanske är den på "semester" i polen eller nått.*snufft* saknar henne så.
visst mår man förjävligt? för mig stal de hayabusan och sen tände de på garaget.
så jag har inte ens kläder eller verkstad kvar heller...vilket var mitt liv

Gomer Pyle skrev:
2297073 visst mår man förjävligt? för mig stal de hayabusan och sen tände de på garaget.
Visst känns det underbart att leva i ett sånt här sammhälle..

tjena

Gomer Pyle skrev:
2297073 visst mår man förjävligt? för mig stal de hayabusan och sen tände de på garaget.

läste på stulna fordon att din hoj blev återfunnen, får man höra hur det gick till? Alltid kul att höra solskenshistorier. Tog ni tjuvarna på bar gärning?

Mvh Henrik.

Gomer Pyle skrev:

ne, fyfan vad jävligt, om någon hadde gjort så för mig och jag hadde fått reda på vilka det var, alltså jag hadde torterat dom till döds med en snöslunga och en morakniv, sen hadde jag bänt ner deras hus. utan tvekan

kleinealf skrev:
2317445 ne, fyfan vad jävligt, om någon hadde gjort så för mig och jag hadde fått reda på vilka det var, alltså jag hadde torterat dom till döds med en snöslunga och en morakniv, sen hadde jag bänt ner deras hus. utan tvekan
Har du hört talas om uttrycket "mycket snack och liten verkstad"?

E22; verkligen tråkigt att du förlorat hojen!

KalleNorton skrev:
2318072 Har du hört talas om uttrycket "mycket snack och liten verkstad"?

E22; verkligen tråkigt att du förlorat hojen!

förhoppningvis hittar man tjuven snart..för tjuven är det nog bäst att det inte är jag..

Last edited:
kleinealf skrev:
2323477 ne, hur så? :3freak seriöst så hadde jag gjort det

Losborna bara pratar skit, så det är inget att bry sig om. :arsele :hoppa

Edit: Ursäkta äckligt OT! Hade du fått tillbaks hojen, E22, men inte fått tag i brottsutövaren?

Stulet

Ja det finns mycket drägg. På min Fireblade hade ärthjärnorna kapat bromsskivan för att ta bort skivbromslåset.
Lycklitvis tog dom den inte i alla fall. De blev väl störa mitt i arbetet

Nu ska min hoj bort från gatan i alla fall. Ska fan fråga om man kan låsa in den i ett bankfack

Last edited:
kleinealf skrev:
2349790 och det gör inte ljusdal/järsvöbor då?

vad heter du btw?

Jo, det gör dem, men färilaborna är alltigenom kloka! :D Och som svar på nästa fråga tycker jag du ska skita i det. :tungan :tuttar

Back to topic!

Metaladdict skrev:
2359213 Jo, det gör dem, men färilaborna är alltigenom kloka! :D Och som svar på nästa fråga tycker jag du ska skita i det. :tungan :tuttar

Back to topic!

ja, jo färilabor är juh kloka :) eller inte då :tomten

Tagen

Antar att det var Du som stoppade mig på E22'an mellan Linderöd o Tollarp för att kolla så det inte var din hoj jag körde med, snacka om att du fick min flickvän att undra vad du höll på med :P:tungan

Black Eagle skrev:
2367211 Antar att det var Du som stoppade mig på E22'an mellan Linderöd o Tollarp för att kolla så det inte var din hoj jag körde med, snacka om att du fick min flickvän att undra vad du höll på med :P:tungan
Ber så hämst mycket om ursäkt mannen.
Gissa om min fruga stog & asgarvade när jag kom hem, & när jag berätta om händelsen, du förstår vad jag menar om jag syftar på min klädsel.:D
Vi får ta en runda tillsammans när jag fått en ny hoj..
Jag har inte hört dig här utanför på ett tag, har det hänt något?

E22 skrev:
2383585 Ber så hämst mycket om ursäkt mannen.
Gissa om min fruga stog & asgarvade när jag kom hem, & när jag berätta om händelsen, du förstår vad jag menar om jag syftar på min klädsel.:D
Vi får ta en runda tillsammans när jag fått en ny hoj..
Jag har inte hört dig här utanför på ett tag, har det hänt något?

Haha, antar att du hade bråttom ut i bilen.. Nej, det har inte hänt ngt.. bara det att jag slutat jobba, plugget har börjat igen så jag kör mer mot stan nu..
Ja, vi får ta en sväng! Planer på att köpa ngt nytt??

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show