Stulen Ktm 660

• Thread starter Thread starter E22
  • Start date Start date

E22

En bitter jävel & ett hjärta av sten
Gick med
24 Sep 2004
Hoj
*
Vad ska man säga..
Dom stal min hoj i garaget i natt.
Helt less är är man, de e F.. att man inte kan få ha något i fred.
Så om ni ser den så kan ni väll ta Å göra en gärning.
just nu kan man knappt tänka riktikt klart om man säger
jag bor vi E22:an mellan hörby & kristiansad.hojen ser ut så här...
dom stal även mina supermoto fälgar som stog bredvid..*suck*
jaja då blir det inte mer hoj åka denna sommar. helt fördärvad på tanken.. :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet

Bifogat

• sh1.JPG
    sh1.JPG
    79.4 KB · Visningar: 317
  • min3.jpg
    min3.jpg
    38.1 KB · Visningar: 330
Last edited:
Fy fan va surt för dig...dessa parasiter bör utrotas och det med besked!!! :kulspruta

bra väder och allt...

hur lång tid tar det nu innan det är lönt att börga klydda med försäkringsbolaget???

smått frustrerad nu, ingen som sett eller hört något?

fyfan lider med dig! (been there)
:(
minst 30 dagar måste det gå innan de kollar på fallet, så var det för mig

Rasorblade skrev:
2280767 fyfan lider med dig! (been there)
:(
minst 30 dagar måste det gå innan de kollar på fallet, så var det för mig
jupp, ringde & frågade, 30 sura dagar innan dom ens börgar & dra i det, sen blir det väll så att man inte får ut pengar till en ny hoj,(menar så at det räcker till).tjaaa vad ska man säga...min hoj "kariär" är över. man skiter ju inte pengar direkt ju, som man kan lägga till.
men visst var det roligt så länge det varade jag fick ju kört hela 200 mil på den..underbart är kårt som dom säger. :huvet :huvet :huvet

Fan va surt... Lider verkligen med dig :3freak Jag håller utkik runt Jönköpings området iaf :4skrika

Last edited:
E22 skrev:
2280103 Vad ska man säga..
Dom stal min hoj i garaget i natt.
Helt less är är man, de e F.. att man inte kan få ha något i fred.
Så om ni ser den så kan ni väll ta Å göra en gärning.
just nu kan man knappt tänka riktikt klart om man säger
jag bor vi E22:an mellan hörby & kristiansad.hojen ser ut så här...
dom stal även mina supermoto fälgar som stog bredvid..*suck*
jaja då blir det inte mer hoj åka denna sommar. helt fördärvad på tanken.. :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet

fan vad trist, lägg en länk om det HÄR - kristianstadsforum för mc

fäna som stal den måste ha vetat vad dom var ute efter, det var "bara" hojen & supermoto fälgarna som stog bredvid som blev stulna.
jobbigt att aldrig mer se den, det känns som om det lutar dit åt, vem vet, den kanske är den på "semester" i polen eller nått.*snufft* saknar henne så.

Last edited:
upp...
ingen som sett eller hört??

självklart är där hittelön på den, lovar att det är värt att den kommer i rättan händer...

Last edited:
En vecka utan hojen, känns som en evighet..man kan nästan inte bli deppigare..

Argyle skrev:
2294804 Din hojj är tyvärr till salu på den europeiska marknaden..
något du sett med egna ögon, eller förmodar du precis som jag?

finns det utlänska sidor man kan titta på hojar som är till salu?
har ni några förslag på sidor??

En liknande hoj såg jag för några dagar sen på väg 13 mellan Hörby och Sjöbo,föraren hade bara solbrillor på,behöver givetvis inte vara din men inte omöjligt

C.Persson skrev:
2294937 En liknande hoj såg jag för några dagar sen på väg 13 mellan Hörby och Sjöbo,föraren hade bara solbrillor på,behöver givetvis inte vara din men inte omöjligt
Låter ju intresant.såg hojen ut som den, dom jag har lagt upp?
när den stals var den kittad som på fotot till vänster.

E22 skrev:
2294795 En vecka utan hojen, känns som en evighet..man kan nästan inte bli deppigare..

Vet hur detta känns...blev av med min hoj den 7/5!! strax över 2mån sedan...problemet var att de hitta den efter 5dagar, men den har fortfarande ej blivit lagad. Börjar bli j#&ligt förbannad nu på verkstaden där jag lämna in den, de skyller på lackeraren...hoppas på att få den nu i veckan som de lovat.

Hoppas det går smidigare för dig...

sLaYeR1 skrev:
2295638 Vet hur detta känns...blev av med min hoj den 7/5!! strax över 2mån sedan...problemet var att de hitta den efter 5dagar, men den har fortfarande ej blivit lagad. Börjar bli j#&ligt förbannad nu på verkstaden där jag lämna in den, de skyller på lackeraren...hoppas på att få den nu i veckan som de lovat.

Hoppas det går smidigare för dig...
MMm, de får man ju verkligen hoppas.
Jag blir helt less på detta. & en helvetes massa pengar som går åt skogen..

Back