Stulen KTM 660 i GBG

Darre81

Shak rules
Gick med
3 Feb 2005
Hoj
GSXR-600 offroad,CRF 450-04
Råkade ut för de otänkbara idag när jag skulle åka hem ifrån jobbet... kommer ut på parkeringen så hittar jag fan inte hojen...man tror ju man drömmer :huvet
Ni kan la hålla ett öga på vägarna i gbg även om jag inte tror vedebörande e ute och kör på gatan...
Den försvann utanför Volvo PV TA porten idag mellan 05.45-15.30
Reg nr:UAE345

Darre81 skrev:
2110834 Råkade ut för de otänkbara idag när jag skulle åka hem ifrån jobbet... kommer ut på parkeringen så hittar jag fan inte hojen...man tror ju man drömmer :huvet
Ni kan la hålla ett öga på vägarna i gbg även om jag inte tror vedebörande e ute och kör på gatan...

VIlket färg?

Fan vad ledsen man blir darre sitter hos morsan nu ringer när jag kommer hem hittar vi han så :mad: :fatta! :finger :machinegu :machinegu . fan du har ju bara haft den en vecka knappt simma lungt brosh

sammi

Darre81 skrev:
2110834 Råkade ut för de otänkbara idag när jag skulle åka hem ifrån jobbet... kommer ut på parkeringen så hittar jag fan inte hojen...man tror ju man drömmer :huvet

Tja,
Jag lovar att hålla koll på vägarna i Helsinborgs trakten.

Darre81 skrev:
2111467 svart/orange... finns ju en del...de e ju så tragiskt när självrisken e så förbannat hög
Jag kan knappt tro att den blev stulen från TA porten, där går ju ändå folk ganska ofta. Måste ha gått fort! Jag kommer ställa hojen utanför TK de dagar jag kör hoj dit. Där är ju parkeringen ännu mera synlig, hoppas verkligen inte att något liknande kan hända där. Usch nu blir man ju nojjig! Fy fasen va synd om dig! :( Stackarn
Hoppas du får ett samtal från polisen i veckan som har hittat din hoj helt oskadad :gnissla
Jag skall också hålla utkik så bra jag kan!
// Mayer

Last edited:
Darre81 skrev:
2111467 svart/orange... finns ju en del...de e ju så tragiskt när självrisken e så förbannat hög

Antar att den stod ute på en parkering, så vad hade du för lås på den? Jag har fått för mig att det bör räcka med kedja runt ram och stolpe, samt lås på bromsskivan..

Zunar skrev:
2112318 Antar att den stod ute på en parkering, så vad hade du för lås på den? Jag har fått för mig att det bör räcka med kedja runt ram och stolpe, samt lås på bromsskivan..

Den va låst med Skivbromslås och styrlås som enligt bilsport mc ska räcka som två godkända lås...men det måste man ha annars tror jag inte dom försäkrar en hoj...å deras självrisk blir 10.000

Darre81 skrev:
2113263 Den va låst med Skivbromslås och styrlås som enligt bilsport mc ska räcka som två godkända lås...men det måste man ha annars tror jag inte dom försäkrar en hoj...å deras självrisk blir 10.000

Skaplig självrisk.......hade 3000:- på LF när de stal min hoj

Back