Stulen KTM 640 Prestige -06

frepet

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 640 SuperMotard Prestige -06 + Yamaha TT600 -87 :D
Tjena!

Fick i natt min KTM 640 SuperMoto prestige -06 stulen där jag bor i Mölndal. reg nr: SGH 241

Skulle vara oerhört tacksam om ni håller ögonen öppna efter den och höra av er till mig om ni hör, ser eller vet något om den.

Några små och kanske inte så tydliga kännetecken men som kan nämnas ändå är ett par ljusa skavmärken på lampkåpan vänster fram, Bakskärmen är sliten på ovansidan (efter en ryggsäck som legat och skavt mot skärmen så bland annat halva klistermärket med lite info från KTM är bortskavt) På tanken saknas även lite färg vid tanklocket på den sida som är närmast föraren. På behållaren för bromsvätska på styret så är färgen bortsliten i framkanten av locket. I övrigt kan sägas att hojjen gått lite drygt 500mil och var i gott skick, bakhjulet började bli lite slitet. Det satt Acrapovic system på hojjen.

Vet att detta kanske är ett långskott men skadar väl inte att försöka.

Mvh
/ Fredrik

Fel forumsdel :tungan

O fan vad folk snor ktm LC4 i gbg då :mad:

tur man bor i småstan

oups... :rodnar

Någon moderator som kan hjälpa mig att flytta till rätt forumsdel eller måste man ta bort den här och lägga upp på nytt i rätt del?

/ Fredrik

Den är svart.. skall se om jag kan få upp nån bild på den sen när jag kommer hem.

Hej.. ledsen för att det tog tid innan jag fick upp bild och så.. men det bästa av allt nu är att polisen har hittat min hoj så det inte behövs längre. :) Man hittade den med falsk reg-skylt tydligen.. nere i Åsa. Skall hämta den i morgon så får väl se i vilket skick den är.. okörbartskick enligt polisen som ringde.. men vad jag förstod på honom så var det mest pga att tändningslåset var uppbrutet och att polisen plockade av den felaktiga skylten. well det återstår väl att se hur resten är.

Tack alla som hållt ögonen öppna!

Kör kontrollerat. ;)
/ Fredrik

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...