Stulen KTM 640 i majorna

massenavarro

Ny medlem
Gick med
5 Jan 2013
Hoj
2004, KTM 640
Woo, nu är jag också en i gänget. Min hoj har också blivit stulen... :mad:

Skulle åka till min första (riktiga) dag på jobbet imorses, men när jag kommer till garaget står hojen inte där. Och min fina kedja ligger bortslängd :(

Regnummret är UCB 963, den har lite Superretard stickers på den. Och en orange framlampa

EDIT: Det var i majorna den blev stulen, så ni som har hojar i majorna får ha extra koll på sina hojar!

Last edited:
Nu ringde polisen mitt på dan, o sa att dom hade hittat hojen...
Tändningslåset och tanklocket var tydligen borta... men ska dit nån gång i veckan o se hur fan jag ska få hem skiten... :död

verkar som polisen börjar lära sig vart de kan hämta hojarna igen som blir stulna, snabba ryck, dock trist den blev stulen från första början

Nu har jag vart o kollat så det verkligen var min... kändes helt bisarrt att dom hittade den så snabbt...

Sa att det fanns övervakningskameror i garaget, som var riktade mot porten. Men då sa polisen att dom inte har tid för det. Och att jag skulle höra med dom som har hand om det, för att se om det går att se något från kameran. Tyckte det va lite mysko att han knappt reagerade på när jag sa att det fanns kameror, eller är det bara jag? :confused:

nja det sker ju dödskjutningar nästan dagligen ute i förorterna som dom inte heller lyckas lösa så skulle nog tippa att alla småbrottslingar går relativt säkra i göteborg nuförtiden :huvet

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT