Stulen Kawasaki ZZR-1400 -06

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
5000 kr reward for returning or finding my Kawasaki ZZR 1400 that was stolen 8th of march in Västra Frölunda.

http://www.blocket.se/vi/15635732.htm?ca=23_3_s

5994748404.jpg

Hur/var i Frölunda stals den? Är lite nyfiken eftersom jag själv bor där. Hur var hojen låst? Vart stod den?

Hur/var i Frölunda stals den? Är lite nyfiken eftersom jag själv bor där. Hur var hojen låst? Vart stod den?

jag har ingen aning, såg bara annonsen på blocket & tänkte att det är större chans att den återfinns om även vi här på SH håller ögonen öppna

Kawa 1400

yes this are scratches on the left side SOH 763 is the licenseplate the MC ist custompaint black with a leathercover from bagster

I lost the key,thats why i hope the MC is still somewhere here in Göteborg.

Thank You so much .I need any help i can get to find it.5000KR Reward for anybody who can find it. Licenseplate SOH 763 .Den är heltsvart med Läder på Bensintanken.and Sratches on the leftside .It was stolen Saturdaynight in Västra Frölunda Tamburingatan .They took it with the key.Thats why i have hope it is somewhere hidden.

Last edited:
Så någon har alltså hittat en nyckel och gått runt och provat i varenda Kawa i stan!? Eller glömmde du nyckeln i motorcykeln?

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti