Stulen Kawasaki KX 500 -93 i Älta

Långskott men jag vart omkörd av en äldre kawa samt en nyare ktm på bergslagsvägen utanför lunda.Dom tappra riddarna var klädda i lågskor och hoodtröja. Det var i måndags.

hej !
Körde dom förbi fort? Eller kunde du se om nåt av mina kännetecken stämde in?
Verkade kawan vara utan dekaler ?

Vill så gärna ha tillbaks den altså....

Långskott men jag vart omkörd av en äldre kawa samt en nyare ktm på bergslagsvägen utanför lunda.Dom tappra riddarna var klädda i lågskor och hoodtröja. Det var i måndags.
Troligen samma snubbar som jag såg, också i måndags, kom från Maltesholmshållet över Grimstafältet i riktning mot Bergslags rondellen. Hann tyvärr inte se några detaljer men det första jag gjorde var att kolla stulet/upphittat. Har hittat alltför många stulna hojar i närområdet..

Troligen samma snubbar som jag såg, också i måndags, kom från Maltesholmshållet över Grimstafältet i riktning mot Bergslags rondellen. Hann tyvärr inte se några detaljer men det första jag gjorde var att kolla stulet/upphittat. Har hittat alltför många stulna hojar i närområdet..

Man kanske skulle åka dit och hålla utkik en dag? kanske kan vara värt det? Jag menar,, för det första så är det inte jättemånga som åker med vanlig cross på gatan, och av dom få som gör det så är oddsen ganska små att det är just en gammal kawasaki? Det känns ganska troligt att det är min hoj ni har sett menar jag ? :mad::mad:

Jo, det är klart värt ett försök. Jag skulle nog kolla runt norra änden av Bergslagsvägen om jag var du men de kan ju ha försvunnit åt vilket håll som helst därifrån. Ser jag dem igen här i trakten ska jag försöka kolla lite mer detaljer.

Har du ett gemensamt garage?

Är polisen kontaktat?

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back