Stulen Järfälla!

Färg: Blå/silver

Bifogat

• PICT00411.JPG
    PICT00411.JPG
    28.5 KB · Visningar: 292
Last edited:
Klicka på:
Hantera Medskickade Filer
Då kommer det upp ett fönster och det är bara klicka på Bläddra och leta igenom datorn efter de bilder du vill lägga in.

Lycka till! :tummenupp

Idioter :fatta!

Hade du den i garage eller på gatan? Vilka lås?
Ska hålla ögonen öppna i sundbyberg

Utomhus... Mitt framför näsan på mig... :4skrika

Vaknade av att en hoj drog iväg 06:30.
De har klippt ABUS låset, knäckt styrlåset, sen har de tagit av sadeln- förmodligen för att tjuvkoppla och få igång den...

Alex R1100S skrev:
Utomhus... Mitt framför näsan på mig... :4skrika

Vaknade av att en hoj drog iväg 06:30.
De har klippt ABUS låset, knäckt styrlåset, sen har de tagit av sadeln- förmodligen för att tjuvkoppla och få igång den...

Ajaj...

Köp en ny och skaffa garage....

:pannkyss

Kolla i södertälje.

Min hoj blev stulen i Augusti 2004.
Efter 30 dagar fick jag deg så jag kunde köpa en ny.
Affären blev i slutändan riktigt bra. Gick från en GSXR 750 -00 till en GSXR 1000 -01 och massor med pengar över i fickan. Så det värsta var att gå utan hoj i nästan 2 månader. Så du behöver inte bara hänga läpp. Och kom i håg att inte ta första bud från försäkringsbolaget. Det brukar gå utmärkt att föra en dialog med värderingsmannen.
Ca 2 månader efter att hojjen blev stulen så ringde polisen och sa att dom hittat hojjen. Och han var inte specielt förvånad över att dom hittat den i Södertälje. Han uttryckte sig med att hojjarna brukar dyka upp där. Om dom dyker upp.

Så vill du ha hojjen tillbaka så är ett hett tipps att leta där.

Jepp, min 98-R1 som blev stulen hamnade oxå i Södertälje. Vet bestämt att det även råkade vara utlänningar då jag var på plats och frågade efter min hoj (med beskrivning) och berättade om en person som hade den o lekte med. Kan man inte köpa en hoj, så snor man en...

Har trott att man går säker från att få hojjen stulen om man har en gammal men nu får jag väl tänka om...

Jag skulle gissa att den finns i ett av garagen på söderhöjden...

Jaha...
På söderhöjden finns den inte, om den inte står i nåt garage där...
Inte i Viksjö eller Garaget på sångvägen heller...
Inte heller i Kallhäll blev det nån träff..

Fan oxå... Tjejjen hade precis börjat övningsköra, bokat uppkörning...
Nu lär det inte bli nåt kort för henne i år, när man väl får pengar från försäkringsbolaget lär det inte gå att få en ny uppkörningstid.. mitt under sommaren lär vara fullbokat.. :huvet

Hoppas den jäveln gör sig riktigt illa :mad:

fick min hoj stulen (R1-04) i slutet av förra somaren (innan min första bankörning på kinnekulle ring). blev så förbannad... jobbar i Södertälje som lastbilschaffis så ska hålla ögonen öppna efter både din och min förra hoj. Tomas

Ett hett tips, garaget på Arrendevägen i Viksjö. Där kan man hitta smått och gott... En del utav det "trevliga" gänget som inte på på söderhöjden, Bor där.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman