Stulen husaberg i åsele 13/5

MR. SCH

Mr sch
Gick med
24 Sep 2004
Hoj
R1 03
http://www.blocket.se/vi/8149873.htm?ca=2_s
Min kompis fick igår sin hoj stulen vid en provkörníng, killen kom i en stulen bil som var snodd i övik o efter provkörningen av hojen kom han aldrig tillbaka. Snälla håll ögonen uppe på detta regnr: wzh 520 o hör av er till ägaren om ni stöter på den. markus 0703489795. annonsen är på ägaren som hade den till salu

Jag ska då hålla ögonen öppna så gott jag kan.

Men vad tror ni händer med husan? Jag menar det hela verkar ganska välplanerat, har han kanske åkt buss till Övik och sen snott en bil för att komma längre in i landet. Eller är det rent av en Öviksbo?

Åkte han till Åsele på ren chansning och hoppades att säljaren inte skulle kräva leg, eller hadde han nåt knep för att få sin provkörning utan att lägga upp kontanter?

Killen kanske har försökt få provköra andra motard-cyklar som ligger på blocket, kan vara värt att ringa runt lite..

Skulle tippa på att han hade flera annonser i området han var beredd på att besöka. Kolla upp fler annonser på blocket som är i närheten o kolla om han vart på visit där också, kan ju ha sån tur att ngn av dom kollade körkort och att han bara provkörde för att återvända.

Sen har han nog haft med sig en polare med släp för en motard är inte gärna ngt du sitter på massvis med mil efter E4an och helst inte när den är het.

Edit: Kan ju slänga in ett msg här också. Om han nu var så dum att sno en bil i sin hemtrakt. http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=2159950#post2159950

Last edited:
Motorcykeln är återfunnen :tummenupp så ni behöver inte bry er om denna tråd längre.

a4mtm skrev:
2162653 Motorcykeln är återfunnen :tummenupp så ni behöver inte bry er om denna tråd längre.

Kan gärna få posta stad etc där den återfanns så man vet vem man ska akta sig för :)

Motorcykeln hittades i Ö-vik, polisen hade fått ett anonymt tips vart den fanns och sen var det bara att hämta upp den.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT