Stulen husaberg 650!!

wheelie82

Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr!
Gick med
16 Jul 2005
Hoj
KTM 950 Adventure 2005 Husaberg FS650 2004
Hojen stals nån gång mellan 18.00 igår och 19.00 idag. Blågul 650, motardhjul med blå beringer frambroms. Helt original annars. Bakdäcket alldeles för brett (180) så det är lite svarvat av kedjan. Reg nr. SSX 850

wheelie82 skrev:
Hojen stals nån gång mellan 18.00 igår och 19.00 idag. Blågul 650, motardhjul med blå beringer frambroms. Helt original annars. Bakdäcket alldeles för brett (180) så det är lite svarvat av kedjan. Reg nr. SSX 850

Vart stals den någonstans :va

Ja fortfarande bara och vänta och vänta... Suck. Ett helvete o ta sig till jobbet! Är det så med bilar med, att försäkringsbolaget väntar i en månad innan de överhuudtagen övärväger att slanta något?

wheelie82 skrev:
Ja fortfarande bara och vänta och vänta... Suck. Ett helvete o ta sig till jobbet! Är det så med bilar med, att försäkringsbolaget väntar i en månad innan de överhuudtagen övärväger att slanta något?

Japp 30 dagar gäller.

Har du blivit av med den också ?

Långa farbron skrev:
Japp 30 dagar gäller.

Har du blivit av med den också ?

Okaj, hehe nej nån sån har jag inte ens.. Eller jo men inte i göteborg, för det blev inbrott i den i somras uppe i Arboga hos mina föräldrar.. :( Så där står den utan stereo och med söndersparkad växelmekanism. Varför kan inte folk hålla sig till sina egna grejer?

Muggen skrev:

Ja jag såg det.. Så lätta att bära iväg kanske? Lättsålda utomlands för tävlingsbruk? Ingen aning, konstigt.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8