Stulen honda cbr movistar malmö

Min Aprilia fick samåka på flaket tillsammans med din. :krama
Farbror Blå trodde de fanns i Danmark eller Tyskland. De drar direkt över
bron och sedan fixar de ny identitet på dem där i lugn och ro... :huvet
Det är iallafall inga dåliga hojar dom riktat in sig på, en Movistar Honda och en Ice White Aprilia. Inte dussinhojar och hur lätta som helst att identifiera.
Hoppas allt löser sig för er men de där är nog exporterade som du säger. :(

oxie, ja. det stället har sjunkit snabbt.

glöm inte lindängen från ayo's förortsdjungel :D
Oxie har sämre rykte än det förtjänar. Visst, det finns en klick skabb som borde termineras men i stort är det inga problem.

Last edited:
Hojarna som blir stulna runt om kring åker oftast ner till Malmö och vidare så beror sällan på vart man bor... Verkar som de verkligen velat ha din hoj, dragit sär ett jävla rör med en bil!? wtf!?

Verkar finnas pengar att tjäna i den branchen :rolleyes:

Hoppas det löser sig med försäkringsbolaget, för du lär inte få tillbaka din hoj.

blir så förbannad att jag skakar när jag läser sånt här, skulle jag se någon som kör din kommer du få han i en "doggie bag" och hojen tillbaka !

Att man tar sig tid att backa ner en bil och dra sönder ett rör..
Eller tar sig tid.. att man har så jävla mycket is i magen att man ens tänker
tanken. Fattar inte vart detta skall sluta?

Mötte en Movistar stripad CBR i Hbg på strandvägen för ngr dagar sen. Kanske inte va din, men jag har aldrig sett en sån i Hbg innan. Killen hade dock skinnställ på sej... Nu har jag sagt mitt :P

Inget nytt, har skickat in mina nycklar och papper på hojen till försäkringsbolaget. 2 veckor kvar sen har det gått 30 dagar, men det blir nog ingen ny hoj i år, ska vänta till nästa säsong, så kan det gå:mad::tummenner.

Är inte så bra med det här med årsmodeller och hojmärken. Men jag mötte en movistarhoj med en skinnklädd förare vid Teckomatorp i går, midsommarafton, ca 13,45 på väg åt Teckomatorps hållet från Landskrona hållet.

Mötte en Movistar stripad CBR i Hbg på strandvägen för ngr dagar sen. Kanske inte va din, men jag har aldrig sett en sån i Hbg innan. Killen hade dock skinnställ på sej... Nu har jag sagt mitt :P

Det var nog jag. Så anmäl nu inte mig:tungan

Att man tar sig tid att backa ner en bil och dra sönder ett rör..
Eller tar sig tid.. att man har så jävla mycket is i magen att man ens tänker
tanken. Fattar inte vart detta skall sluta?

Förutom att stjäla 2 motrcyklar varav en fastkedjad och en med 100 dB larm-lås tog de sig tid att göra inbrott och stjäla motordelar ur 11 bilar. Detta var välplanerat... :mad:

Fick pengarna för hojen idag, fick vad jag gav för hojen samt att dom sänkte min självrisk.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti