stulen hojj i västernorrland!

drutten^

I'll have a slize of your mother
Gick med
4 Jul 2007
Ort
härnösand
Hoj
honda cb125t 1975
ja......
då var hojjen borta pga nåt svin! :mad::mad:

stog i härnösand (4mil norr om sundsvall), kan vara i sundsvallstrakterna nu.

hojjen är en triumph bonneville 65a med kapad ram så att det bara är plats för en liten sadel, mattsvart/brun tank, rund nummerplåt i gult med numret 63 framtill. alltså INGA synliga lysen.
lindat avgasrör och rat-stukad..
:gråta
LÄTT att känna igen så håll utkik!!!




....när jag får tag i jäveln.... då..... då tycker jag nästan synd om han! :huvet
 
Idoter

Förstår hur du känner... fick min hoj stulen inatt ..... i o för sig i skåne... men faaaan vad förbannad man kan bli...
skottpengar på dom jäklarna...
 
fyf** bild på hojen?

skulle otroligt nog ut och ta det igår IFALL nåt sånt här skulle hända... men NEJ där var ju inget att ta kort på!:huvet


hade haft fullt upp med att bygga och jobba och så så det blev inga kort på den.. ser inte i närheten ut som orginal iaf..

beskrivningen säger ganska mycket, och jag LOVAR att man känner igen den när man ser den...

ser nån den var som helst kontakta mig på 0768156536
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top