Stulen hojj Gsxr 600

Zolla gsx

Ny medlem
Gick med
31 Mar 2008
Hoj
Suzuki Gsxr-600
Hojjen blev stulen natten mot söndag i Trångsund!

Blir så j... trött att man inte kan få ha saker ifred!! :huvet

Låst med styr lås o Abus granit lås i bromsen

Suzuki Gsxr 600 blå/vit -02- Nikko racing Slipon nyligen satt på nya maxxis däck, miniblinkers o ny servad!!

Finns de någon Wonderwizard i Stockholms trakten..:va

Polis anmälan är gjord o imorgon blir det samtal till bolaget!

Så får man väl se vad man kan få i ersättning!!

Fy fan vad trist!!! blir så satans förbannad efter allt man hört på senaste ang hojstölder bland hojpolarna. Lider med dig :(

Fy fan vad trist!!! blir så satans förbannad efter allt man hört på senaste ang hojstölder bland hojpolarna. Lider med dig :([/QUOTE]

Tack!!
Är sjuk förbannad men hoppas ersättningen går snabbt bara

Fy fan vad trist!!! blir så satans förbannad efter allt man hört på senaste ang hojstölder bland hojpolarna. Lider med dig :(

Tack!!
Är sjuk förbannad men hoppas ersättningen går snabbt bara[/QUOTE]

de försökte sno en annan polares hoj nu i dagarna, hans förra hoj snodde de tidigare under våren, men denna gång åkte de fast!

räkna med 1mån

Lider med dig ... och jag vet vad du kommer att behöva gå igenom :mad:

Min blev stulen i maj och min nya blev utsatt för 3 försök härom natten.

FB gör ingenting förrän det gått 30 dagar och sen får man ligga på som en igel ..

Jag håller ögonen öppna i söderort. Har du något regnummer? skicka PM om du inte vill lägga ut på forumet.

FB gör ingenting förrän det gått 30 dagar och sen får man ligga på som en igel ..

o där dök du ju upp! ja fan kenny vilken tur att de inte fick med din denna gång.

Tack!!

Det är ju som det är just nu men hoppas att salusansvar är bra:)..

Ska samla ihop kvitton o hoppas på det bästa..

3 försök på en natt!! Vad ska man gör aför att få ha grejjerna kvar..:va

Tack!!

Det är ju som det är just nu men hoppas att salusansvar är bra:)..

Ska samla ihop kvitton o hoppas på det bästa..

3 försök på en natt!! Vad ska man gör aför att få ha grejjerna kvar..:va

Enligt polis och FB så kan man inte göra annat än göra det så svårt som möjligt för dem.

Jag bevakar och har hojen under uppsikt (fastlås med kedjor/vajrar/belyst) vilket var räddningen denna gång .. men de är otroligt skickliga och snabba.

Har börjat kika på GPS men även det har sina brister.

Enligt polis och FB så kan man inte göra annat än göra det så svårt som möjligt för dem.

Jag bevakar och har hojen under uppsikt (fastlås med kedjor/vajrar/belyst) vilket var räddningen denna gång .. men de är otroligt skickliga och snabba.

Har börjat kika på GPS men även det har sina brister.

Sjukt att man ska behöva köpa allt tillgängligt på marknaden o sen ändå behöva låsa in den för att man ska känna sig "säker"

Last edited:
Lider m. dej min vän!
Kan lova dej att jag piskar allt o alla inom en radie av 50 meter, om jag råkar se din hoj!:kulspruta:machinegu:kulspruta:machinegu

Pratade med bolaget idag o så är de dom gör inte mycket första 30, dom hoppas ju på att polisen hittar den men just nu så vet jag inte om jag vill ha tillbaka den.. :huvet någon annan har ju fingrat på min.....
Måste samla ihop kvitton o annat.. :(

Back