Stulen hoj KLR 650

Maga

USS II
Gick med
14 Oct 2003
Ort
Stockholm
Hoj
thundercat
Idioter!!!!!!!!!!

Idag på morgonen nån gång mellan 04.00 - 06.00 har min hoj blivit stulen antagligen instoppad i en bil av större slag för det finns inte ett märke eller spår efter hojen :mad: Har den alltid inlåst men igår kom jag hem vid 03.30 och skulle iväg och knega vid 06.30 så jag tänkte det är fan lugnt att ha den ute dom timmarna. :( Fan va snabba dom är dom jävla asen :mad: :mad: :mad:

Det är en KLR 650 kawwa grön utan klistermärken på sitter det ett BigGun helsystem reg nr SUB 832 snodd vid brommaplan
Cmodel_big.jpg
 
Last edited:
Puttefnask skrev:
Idag på morgonen nån gång mellan 04.00 - 06.00 har min hoj blivit stulen antagligen instoppad i en bil av större slag för det finns inte ett märke eller spår efter hojen :mad: Har den alltid inlåst men igår kom jag hem vid 03.30 och skulle iväg och knega vid 06.30 så jag tänkte det är fan lugnt att ha den ute dom timmarna. :( Fan va snabba dom är dom jävla asen :mad: :mad: :mad:

Det är en KLR 650 kawwa grön utan klistermärken på sitter det ett BigGun helsystem reg nr SUB 832 snodd vid brommaplan
Hitta dom å :kulspruta :machinegu till köttfärs!!!!
 
Wolfskin skrev:
Hitta dom å :kulspruta :machinegu till köttfärs!!!!

mindre moget inlägg!


Sedan angående din hoj är det sorligt, man kan inget mer än hålla ögonen uppe och att folk från SH som bor där också tittar när dem är ute och glider i det fina vädret. Men med största sannolikhet är din hoj påväg till utlandet justnu :huvet
 
Kimze skrev:
mindre moget inlägg!


Sedan angående din hoj är det sorligt, man kan inget mer än hålla ögonen uppe och att folk från SH som bor där också tittar när dem är ute och glider i det fina vädret. Men med största sannolikhet är din hoj påväg till utlandet justnu :huvet
Beklagar sorgen :(

Börjar bli fler o fler av dessa stöldtrådar =/
 
Tack för svaren.

Allt känns bara för jävligt nere i en deprission.
Älskar verkligen att åka hoj men fan får mn inte ha sakerna ifred utan några jävla as ska sno. Försäkringarna är hemska självrisk som är på 10.000 kr för att nån idiot inte kan skilja på mitt och ditt ska man verkligen hålla på med det då.
 
Puttefnask skrev:
Tack för svaren.

Allt känns bara för jävligt nere i en deprission.
Älskar verkligen att åka hoj men fan får mn inte ha sakerna ifred utan några jävla as ska sno. Försäkringarna är hemska självrisk som är på 10.000 kr för att nån idiot inte kan skilja på mitt och ditt ska man verkligen hålla på med det då.


som sagts.. tråkigt att din hoj e stulen.. det enda jag kan tipsa om är att fixa larm/immobilizer till hojen.. verkar fungera.

/Tie
 
Ska hålla flukten,är ute och åker mycket runt Sthlm.......
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top