Stulen hoj? Grå R1...??

Cammi

One life one chance
Gick med
12 Apr 2006
Hoj
Honda Fireblade CBR 929 RR
Åkte till jobbet i morse och denna hoj stod alldeles ensam och övergiven med uppskrapad högerkåpa vid den obemannade preem macken på Norra Gubberogatan.
Någon som känner igen den? TJW 627 "The Doctor" märke på rutan:va

Last edited:
Den är inte rapporterad som stulen i Vägverkets register ännu iaf.

Regnr: TJW627
Fabrikat: YAMAHA YZFR1
Färg: GRÅ Fordonsslag: MC
Fordonsår: 2002 Fordonsslagsklass:
Chassinummer:
Senaste EU-regbevis del 2: 2007-05-18
Upplysningar: Kredit

Fordonsdata
Fordonsstatus: Avställd (2007-05-15)
Tillfällig registrering: Nej Import: Nej
Antal ägare: 5 Yrkesmässig trafik: Nej
Fordonet tillverkat:
Producentansvarig:
I trafik första gången i Sverige: 2002-05-15
I trafik första gången i utlandet:
Utredning: Nej

Är min grannes hoj juh! Sitter även ett "support your local Bandidos"-klistermärke på insidan rutan. Är inte dom bästa kretsarna han rör sig i gissar jag, men det är ett bra skydd åt min hoj med dom som grannar ;)

Om jag träffar honom ska jag höra hur det är! Såg den igår hemma hos oss iaf...

Lite OT.
Du var inte på ibbes pizzeria runt 15.30 i lördags med ett gäng sporthojar?
Tror jag såg din sh-tröja iaf...

Det var nog jag, jessan, Miss Sunshine, Fosgate, och en kille från Uddevalla :) Du får la hälsa nästa gång då !

Är min grannes hoj juh! Sitter även ett "support your local Bandidos"-klistermärke på insidan rutan. Är inte dom bästa kretsarna han rör sig i gissar jag, men det är ett bra skydd åt min hoj med dom som grannar ;)

Om jag träffar honom ska jag höra hur det är! Såg den igår hemma hos oss iaf...

Har sett den hojen några gånger i sommar och kollat upp den för föraren körde den var jävligt oberäkneligt och konstigt. Den har varit avställd hela tiden.

Har sett den hojen några gånger i sommar och kollat upp den för föraren körde den var jävligt oberäkneligt och konstigt. Den har varit avställd hela tiden.

Ja det kan jag tänka mig. Han har själv sagt att han varken har bil eller mckort till mig men kör ändå. Polisen har varit o knackat på hos honom oxå. Dock en trevlig prick som är lite speciell. Ingen man vill stöta sig med iaf med dom kopplingar som verkar finnas. Skatt o försäkring är nog för dyrt för honom...

Det var nog jag, jessan, Miss Sunshine, Fosgate, och en kille från Uddevalla :) Du får la hälsa nästa gång då !

Åkte förbi utanför vid rödljusen när ni var påväg därifrån när jag körde där så hade nog inte hunnit ikapp er med ktmen :tummenupp :D

Har för mig att jag såg en tjej som höll på att bråkmecka dit en skylthållare till sin nya Svarta Daytona utanför Ibbes en gång i tiden. Var det någon av er tro?:hihi

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien