Stulen hjälm Arai

113

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2010
Hoj
-05 Triumph Speed triple
Någon som sett en Arai Chaser begagnad till salu. Har nämligen blivit av med min.Skulle vara skjysst om det är någon som sett något.

Last edited:
illa :/ hur blev den snodd? hade du den hängandes på biken? Ska hålla uppsikt iaf! Ser jag nått fucko som inte riktigt passar in som har en sån hjälm så kan man ju kika påt lixom ;)

illa :/ hur blev den snodd? hade du den hängandes på biken? Ska hålla uppsikt iaf! Ser jag nått fucko som inte riktigt passar in som har en sån hjälm så kan man ju kika påt lixom ;)

Lade ifrån mig hjälmen när jag höll på att parkare hojen utanför lägenheten. Hojen står på en innegård bakom buskar så någon måste ha smugit sig runt busken för att hitta hjälmen. Hade lite andra grejer att bära in samtidigt så hjälmen glömdes bort. :huvet

Är väl inte en helt vanlig hjälm kan jag tänka mig? Vad pröjsade du för den?
Ska hålla utkik efter döskallen jag med.

Hjälmen kostar 5 990:- Det är en riktigt skön hjälm, som att krypa in i en kudde.

Ingen som har en billig tillfällig hjälm till salu tills jag har råd att köpa en ny?

Trist som fan med hjälmen! :(

Bytte själv i år så jag har en beggad liggande. Dock är jag tjockskallig. Har en Dainese, helsvart intergral i stl. XL. Låt säga en 400:- om du vill ha den.

Rent spontant, skulle du vilja ha tillbaka din hjälm som den lokale pundarn har åkt runt å nyst i några dagar, i synnerhet i den här värmen?

Det skulle ju kunna vara en nyduschad, riktigt fräsch och bakteriefri tjuv. Det verkar ju som att han glömde hjälmen ute, under natten?

Sätt upp lappar på portarna om att du har "tappat" bort din hjälm, kan ju vara nån som har tagit hem den och väntar på att du dyker upp :)

Trist som fan med hjälmen! :(

Bytte själv i år så jag har en beggad liggande. Dock är jag tjockskallig. Har en Dainese, helsvart intergral i stl. XL. Låt säga en 400:- om du vill ha den.

Nu har jag fått låna en hjälm och äntligen kommit ut och få åka lite.:banana

Men tack ändå. Har strl M på min skalle så den hade ändå blivit lite stor.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman