Stulen gsxr 750

Det är ju jävligt bra att dom finns på film :tummenupp

Tänkte mer på att vid Mc parkeringen åker bilar förbi hela tiden dygnet runt, plus att hotellet är mitt emot öppet dygnet runt. Känns mer stressigt att hålla på där. Även om det var ljust där du ställde hojen, så är det jävligt dött och ingen ser något direkt om dom håller på. Förutom kameran :yoparty

Beklagar att du blivit av med hojen, men det är långt kvar på säsongen :banana

Jag vet, jag tänker också på det nu i efterhand. Men på nåt sätt kännde jag att hojen skulle vara mer i riskzonen på mc-rutan med tanke på att den skulle synas mer.

Dessutom har väl hotellet stängt?

Jaja nu e det kört, så det gäller att ha hojarna i garage hela tiden.
:huvet

Ha en bra sässong och hojta gärna till om du ser lillebror nånstans :)

Beklagar förlusten. Trist!
Men som någon sa, säsongen är lång.

Får man fråga vad du hade för lås på hojen?

Beklagar förlusten. Trist!
Men som någon sa, säsongen är lång.

Får man fråga vad du hade för lås på hojen?

Tack för det!

Hag hade rattlåset (naturligtvis) samt en gul abus diksbromslås på däcket fram.

Så dom bara lyfte framdelen och ledde den på bakdäcket därifrån.

Allt finns på övervakningsfilmen..

Försvann filmen, eller har du tappat hoppet om hojen?
Usrsäkta mitt tröga huvve...:va

Nä filmen e hos Polisen, det e mitt HOPP som försvinner för att denna tråd liksom utredningen liksom hela denna berättelse har börjat rinna ut i sanden.
Kvar står jag tomhänt ensam utan min hoj liksom..

Såg en hoj i förmiddags som mycket väl kan vara den här. Den rör sig på södra sidan och har setts vid ett par tillfällen.

Hojen har regskylt men jag hann inte få regnummer.. däremot så vet jag nu var den kom i från och ska dit och kolla runt under kvällen.

Föraren har dessutom lite udda klädesval för hojåkning i regn. Skicka PM för mer information.

Såg en hoj i förmiddags som mycket väl kan vara den här. Den rör sig på södra sidan och har setts vid ett par tillfällen.

Hojen har regskylt men jag hann inte få regnummer.. däremot så vet jag nu var den kom i från och ska dit och kolla runt under kvällen.

Föraren har dessutom lite udda klädesval för hojåkning i regn. Skicka PM för mer information.

Hej, tack för svar.
Jag skickade ett mail till dig,

Mvh
Alex

Polisen ringde mig igår. Dom hade stoppat två snubbar på min hoj på hantverkargatan som körde lite olagligt. Det visade sig vara min stulna hoj med annorlunda plåtar.
Föraren körde olagligt o blev stoppad. Han är nu häktad.
Hojen är i mkt sämre skick än den stals. Främre diskbroms kapad, alla nyckellås sönder, samt alla bromsar.
Lite el fel också.
Vad ska man göra nu.. det är inte ens värt att reparera den. Några förslag?

Polisen ringde mig igår. Dom hade stoppat två snubbar på min hoj på hantverkargatan som körde lite olagligt. Det visade sig vara min stulna hoj med annorlunda plåtar.
Föraren körde olagligt o blev stoppad. Han är nu häktad.
Hojen är i mkt sämre skick än den stals. Främre diskbroms kapad, alla nyckellås sönder, samt alla bromsar.
Lite el fel också.
Vad ska man göra nu.. det är inte ens värt att reparera den. Några förslag?

Skönt att höra att de fick fast tjyvarna! Men surt att de förstört så pass mycket. Hade du försäkring?

Skönt att höra att de fick fast tjyvarna! Men surt att de förstört så pass mycket. Hade du försäkring?

Ännu surare är väl att tjuvarna förmodligen bara får ett "ajja bajja gör inte om det" och sen hittar dom en ny båge som någon annan jobbat ihop pengar till under lång tid som detta slödder väljer att stjäla och köra sönder... Välkommen till svenskt rättsväsende :mad:
De bästa vore kanske om dom krashar allvarligt nästa gång och det riktige ägaren har bra försäkring..
Men hojen kom ialla fall tillbaka om än lite saboterad.. bättre än inget kanske..

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT