Stulen GSX 750R Bromma

Birra

Ny medlem
Gick med
10 Aug 2006
Hoj
Suzuki GSX1000R
Min pärla stals natten mot torsdagen på drottningholmsvägen. :(
Reg nr: TDF181
Färg: Blå/ Vit
Års. m: 2002
Känns lättast igen på att den har ett Arrow helsystem monterat. Vid stöldtillfället var även skjutsdelen monterad.
Ser du den, ring sthlm:s-polisen bums.. 08-4010000 eller 112 om det är akut!
Tack på förhand för att ni håller ögona öppna!
/
Birra

Eller ring mig direkt på 0708-224599

Last edited:
Nog enklare om du lägger ut ett nummer här som folk kan nå dig på,känns inte som att dom på 112 eller polisen kommer släppa allt dom har för att en stulen mc har synts till.

Unidoc skrev:
2365882 Nog enklare om du lägger ut ett nummer här som folk kan nå dig på,känns inte som att dom på 112 eller polisen kommer släppa allt dom har för att en stulen mc har synts till.

Klart jag ska göra det, hjärnan funkar inte riktigt just nu bara.. är helt off för att nån klåpare inte kan hålla sina fingrar i styr!

Hur som helst, ser ni min blåa pärla.. tveka inte, ring mig på 0708-224599!

Nu e den till rätta igen.. övermannade tjuven igår! Tyvärr e hojen i skruppligt skicka men det e iaf en mindre tjuv ute just nu!!

Skönt att det inte försvann för alltid då!
Hoppas att du får rätt på skavankerna!

Birra skrev:
2418288 Nu e den till rätta igen.. övermannade tjuven igår! Tyvärr e hojen i skruppligt skicka men det e iaf en mindre tjuv ute just nu!!

Härligt! Kan du inte berätta mer? *nyfiken*

Benke skrev:
2418296 Skönt att det inte försvann för alltid då!
Hoppas att du får rätt på skavankerna!

Tackar.. Den är ganska misshandlad så vi får se vad f-bolaget säger.

DaPirate skrev:
2418300 Härligt! Kan du inte berätta mer? *nyfiken*

Fick höra att den stod parkerad i stan, skynda dit o nästan direkt kom tjuven ut o skulle åka vidare.. efter ett rejält hangemäng lyckades jag övermanna honom så nu sitter han för tillfället iaf.. :)
Ådrog mig själv dock en hjärnskakning efter två hårda slag med hjälmen i mitt huvud.. men men.. det var det värt, HATAR TJUVAR!!
/
Birra

Last edited:
Birra skrev:
Fick höra att den stod parkerad i stan, skynda dit o nästan direkt kom tjuven ut o skulle åka vidare.. efter ett rejält hangemäng lyckades jag övermanna honom

Det är sånt som man bara tror händer på film. :rolleyes:

bra initiativ. Hoppas han fick mkt stryk, ju mer och grövre desto bättre. :smasha,

bra gjort verkligen. Så tar man hand om saken i egna händer.

Birra skrev:
2418365 Tackar.. Den är ganska misshandlad så vi får se vad f-bolaget säger.

Fick höra att den stod parkerad i stan, skynda dit o nästan direkt kom tjuven ut o skulle åka vidare.. efter ett rejält hangemäng lyckades jag övermanna honom så nu sitter han för tillfället iaf.. :)
Ådrog mig själv dock en hjärnskakning efter två hårda slag med hjälmen i mitt huvud.. men men.. det var det värt, HATAR TJUVAR!!
/
Birra

Gött & höra :tummenupp

hoppas han åker dit ordentligt på både stöld & misshandel, för du har väl anmält det som misshandel ?

sedan kan du lämna skadeståndskrav (t.ex din självrisk) och ev. andra kostnader i samband med stölden

// Henke

Synd att du inte kunde ha gett honom ett par rejäla skador när du ändå var i farten, jävla tjuvar!

Skönt att du fick tillbaka hojen iaf!

Så jävla rätt!
Om jag skulle råka ut för något likadant så skulle jag också agera likadant. Men jag skulle ta med mig mina närmaste hojpolare så vi skulle kunna se till att tjuven aldrig skulle kunna köra något fordon igen såvida det inte styrs av ögonrörelser.

Anmäl tjuven för misshandel och lägg skadeståndskrav på självrisk och ev. förlorad arbetsinkomst om du blir sjukskriven p.g.a hjärnskakningen.

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...