Stulen gixxer?

• Thread starter Thread starter Tommy.exe
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.

Tommy.exe

Guest
Någon som saknar en blåvit gsxr 1000 01-02? Kan ha varit en 750 iofs.. Såg precis en på plantan i hbg med förare plus 2 passagerare. Original i baken förutom att skylten saknades på den stora fina hållaren.

Nej jag vet, den MÅSTE inte vara stulen... men jag fick den vibben iaf.
Har fått för mig att det händer mycke grejer just här....

Den dök precis upp på söder, killen körde ut från tvärgatan mittemot hydromacken på s.stenbocksgatan. En kebab i mjukisbrallor och t-shirt. Ingen regplåt.

Den dök precis upp på söder, killen körde ut från tvärgatan mittemot hydromacken på s.stenbocksgatan. En kebab i mjukisbrallor och t-shirt. Ingen regplåt.

Ja det borde vara samma, jag såg den utanför swedbank typ för en timme sen. Med skjuts ..... nån gång får man väl se den när man är motorburen så man kan ta en närmare titt...

E*18:45

Nu kom den, fullt stål, från plantan över bron, 2 pers i mjukis å t-shirt... som vanligt....

Last edited:
Har också sett denna, höll på att köra på honom när han körde ut från en korsning med väjningsplikt.
Köra bakhjul mitt inne i stan kan han också!

såg den också precis köra förbi 2 ggr på drottninggatan fram och tillbaka, fullt ös i mjukisbrallor

hmm... det som dyker upp i min skalle är hur det slutade för kenny

visst, köra fort, wheela... men gör det på rätt ställe & MED skydd, fan inte i mjukisbrallor & t tröja :huvet

hmm... det som dyker upp i min skalle är hur det slutade för kenny

visst, köra fort, wheela... men gör det på rätt ställe & MED skydd, fan inte i mjukisbrallor & t tröja :huvet
Darwin Award varning.
Survival of the fittest.

Från Wikipedia:
Darwin used the phrase "survival of the fittest" as a synonym for "natural selection. An interpretation of the phrase means "only the fittest organisms will prevail"

Jag stör mig inte så mycket på mjukisbrallorna, är inte alltid så noga själv. Värre om det är en stulen hoj tycker jag?!

kör ofta med jeans bara o typ vindbyxor.. och utan reskylt.. så bara för dee min stulen ? knappast.. men starta e tråd när du ser mig med hehe..

kör ofta med jeans bara o typ vindbyxor.. och utan reskylt.. så bara för dee min stulen ? knappast.. men starta e tråd när du ser mig med hehe..

Kör du som en idiot också? Bara en tidsfråga innan det blir någon skadad eller går som för kenny. Killen körde som en dåre inne på Eneborg igår, och det var rätt mycket kids ute eftersom det är sommarlov nu. Smart? nej!

Kör hur du vill med vilka kläder du vill.

Jag tyckte det såg jävligt mysko ut med en gixxer som var helt original i arslet utan regskylt. Varför låta den extremt fula hållaren sitta kvar liksom... om man nu är hojintresserad osv.
Den totala avsaknaden av skyddskläder och skabbig moppehjälm gjorde väl iofs en del av intrycket åxå. Såg inte vidare stabilt ut heller.

Helhetsintrycket gav mig dåliga vibbar helt enkelt. Det stämde inte. Sen sa jag i första inlägget att den MÅSTE inte vara stulen. Men i min värld är det bättre att undra en gång för mycket. skulle bli glad om nån gjorde det om min egna båge blir stulen....

Jag stör mig inte så mycket på mjukisbrallorna, är inte alltid så noga själv. Värre om det är en stulen hoj tycker jag?!

Just precis :)

Last edited:
Och anledningen till att du kör så är...? :va

1. Vet inte bättre
2. Förstår inte bättre
3. Death whish

jag såg denna "herre" i morse, när jag tog en promenad till Yamahacenter för att hämta min hoj efter en garantiåtgärd.

mjukiskläder, osäkert framförande, varvandes, tittandes över axeln hela tiden.

något står inte rätt till... synd att jag inte hade hunnit hämta hojen, då hade jag nog tagit en närmare titt

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka