Stulen GAMMAL RÖD HONDA CB 900F

Maxpayne

Ny medlem
Gick med
29 Jan 2008
Hoj
1982, Honda CX 500 EU Sport
Hej...

Nu var det min tur. Man har aldrig trott att det kan hända för mig, men nu är det så... tråkigt men det var mitt fel

Inatt 18/5-till morgon 19/5, mellan 20.00 till 05.30, blev min RÖD CB 900 Honda 1983 med stor dekal XMOTO på sido tanken Silver hjul svart avgassystem stulen i Göteborg Kaprifolievägen Hisingen! Inga spår fanns kvar på platsen. Den är i riktigt fint skick för att vara en 1983:a. den är rätt gammal och kan inte vara värd mer än 15000 det är så jätte konstigt!! Bifogar en bild ! Håller tummarna för att någon ser denna eller någon annons! Tack på förhand!

visa.php

/Max

Last edited:
Surt! Fan att folk inte kan hålla fingrarna borta...

Visst jag är extra ledsen för att jag hade inget lås på den tänkte fa..n vem kan tänka stula en sån gammel hoj!! samt hade jag bara trafikförsäkring hehe.
körde hojen till jobbet igår parkerade brevid garaget till kl 22:00 igår inget hänt sen upptäkte jag imorse kl 05:30 att hojen blivit stulen.
men det är mitt fel inget lås inga försäkringar = Det är inte klokt

Va glad jag är hittade polisen hojen idag kooolt dessutom den var oskadad nästan bara låset förstås Jätte tacksam till er alla

Visst jag är extra ledsen för att jag hade inget lås på den tänkte fa..n vem kan tänka stula en sån...
Tillfällighetstjuvarna är tacksamma till folk med denna attityd. Skaffa ett bra lås snarast. Men hursom är det gött att höra att hojen är återfunnen i bra skick - inte alla har sån tur.

Trevlig hoj du har frexten! Syftar på den på bilden under ditt användarnamn. Har en likadan - caféräserprojekt :)

"och kan inte vara värd mer än 15000"

Haha :tummenupp:D

Du har ju rätt i och för sig, mer än 15000 är den ju inte värd, men inte mer än 7000 heller :)

Jag har redan ett lås, men jag brukar o parkera den i larmat garage med jätte lås på.
men just den dagen haft jag mycket o göra samt ska till jobbet dagen efter tidigt vid 05:30 då tänkte inte alls på det. men det ska jag göra till nästa gång hehe

jag tycker att de gamla hojar är rätt häftiga specialt de 80tals hondor Boldor supersport o CX EU Sport. De väger rätt mycket plus de inte så bra i accelerationer eller vid svängar, men ändå de är motorcyklar ska man köra lagligt då känner man inte så stora skillnader.
gemfört tex med bilar då det är helt annan sak eftersöm de flesta köra bilar med tanke på barn o familjer då bilar har utveklar jätte mycket gemfört med en mc.

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing