stulen fireblade på efterlyst?

ebbaklasa

ska man skriva nått här?
Gick med
2 Apr 2004
Ort
hässleholm
Hoj
Yamaha R1-99 och en minicross 110cc
stulen honda på efterlyst?

Nån som är av med en honda cbrf? ? (rr, fireblade?) :gnissla
såg en honda på efterlyst igår som några rånare hade använt

hittade dessvärre inte fallet på http://www.efterlyst.tv3.se :(
kommer inte redigt ihåg vilket fall de va för den delen med :3freak
 
Last edited:
ebbaklasa skrev:
Nån som är av med en fireblade ? (rr, f?) :gnissla
såg en honda på efterlyst igår som några rånare hade använt

hittade dessvärre inte fallet på http://www.efterlyst.tv3.se :(
kommer inte redigt ihåg vilket fall de va för den delen med :3freak



Klockrån i Sthlm för ett par månader sedan, aiight?
Såg också det där. De kan väl för fan inte råna butiker med integralhjälmar och ställ och dra därifrån på sporthoj, det tror jag inte gör sporthojsåkarnas anseende bättre direkt.... :gnissla
 
Syss skrev:
Klockrån i Sthlm för ett par månader sedan, aiight?
Såg också det där. De kan väl för fan inte råna butiker med integralhjälmar och ställ och dra därifrån på sporthoj, det tror jag inte gör sporthojsåkarnas anseende bättre direkt.... :gnissla


Så rånar man en bank i skidluva ger man alpinister dåligt rykte?
 
Eller om en invandrare rånar, ger det då alla........................................................?
 
merciless skrev:
Det var möjligtvis inte en gul blade -97:a ?
Det var iofs ett tag sen, men jag blev bestulen på en sån i Juni förra året... :gråta


jag såg oxå hojen snabbt på tv:n i går. liknade en cbr 600 f typ 97:a kanske silver/gul? rätta mig om jag har fel?? :confused:
 
Lunkiz skrev:
jag såg oxå hojen snabbt på tv:n i går. liknade en cbr 600 f typ 97:a kanske silver/gul? rätta mig om jag har fel?? :confused:


Tror att de sa att den hade blivit stulen i november förra året?
Men visst var den gul... :va
 
Vi får aldrig glömma skulden hos Staffan Westerberg och hans "vilse i pannkakan". DEN har lett många småbarn (barn då - vuxna idag) i fördärvet. :arsele
Såg själv serien och brukar skylla på den och "de genetiska begränsningar en korsning av en fattig fiskarfamilj från Tjörn och en flyende fransk adelsfamilj ger..." :3freak
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top