Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dom äldre Duccarna har inte imobiliser precis som dom gamla japparna inte har. Anledningen till att dom äldre japsarna utan imobiliser inte snos är att ingen fan vill ha dom. Och snos dom så är det försäkringsbedrägeri för att dom inte kan säljas. Duccarna snos för att dom är attraktiva. enkelt va??
/ Stoffe
... Visst tusan, Vipparmslyftarna brukar behöva bytas också. 1500:- styck lär de visst kosta. Tur att att det är tvinnar vi talar om, för då finns det ju bara åtta stycken.
Visst blir man avundsjuk varje gång jag ser en rasad Ducati i vägkanten. (ett par ggr. per sommar typiskt). Tänk om det ändå var jag som fick åka bärgningsbil och pynta 20000:- för ännu en motorrenovering'. Tänk om jag ändå var kapabel till sådan total verklighetsförnekelse som Ducatiägande kräver.
När kompisen frågar: "Hörru Ragge, hur går det med den Italienska skönheten he he"
Att då kunna svara:"Ducce är världens bästa MC som har vilja, själ och karaktär" är inte dåligt. Det kräver verklighetsförnekelse i klass med en gammelkommunist. (Den gemensamma röda färgen är antagligen ingen slump.
)
Kompisens klockrena svar blir naturligtvis: "Nog faen har hon en egen vilja alltid, he he"
Jag skulle också vilja kunna förneka verkligheten på det där sättet. Jag är avundsjuk!![]()
eller...en random bimbette som ville så gärna ha en bild på en Duc...Visby 2011. Märk en Japansk hoj i bakgrunden..
Skrattgropar i låren är ett tecken på ett lyckligt underliv.
Trodde aldrig den skulle dyka upp i Svearike.
Men söderortspolisen skall ha tack samt alla som delade och brydde sig!
Ser ut som de varit rädda om den tändningslås, ev skivorna efter låset samt skärmen fram. sedan startade den inte, vet inte om modellen har immobilizer. hittades på baksidan av valutavägen 56 Hägersten om det är någon annan som blir av med cykeln kan ju det vara ett ställe att söka på!
Bilden/avataren är från Torres Del Paine i antarktiska delen av Patagonien så det är inte så konstigt om du inte kan placera den!Men vad jag egentligen vill, din avatar, bilden är tagen på Trollväggen, men jag fattar inte riktigt var, rätt close to "The Exit" va?
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |