STULEN! Ducati 998S FE

Upp på knarren o posera me dig bitch annars blirre ingen sprutning me skumpa på Kallis i eftermidda !

Dom äldre Duccarna har inte imobiliser precis som dom gamla japparna inte har. Anledningen till att dom äldre japsarna utan imobiliser inte snos är att ingen fan vill ha dom. Och snos dom så är det försäkringsbedrägeri för att dom inte kan säljas. Duccarna snos för att dom är attraktiva. enkelt va??:banana:rofl:banana:rofl

/ Stoffe

Jag tror snarare att idioter som snor Duccar är just... idioter.

... Visst tusan, Vipparmslyftarna brukar behöva bytas också. 1500:- styck lär de visst kosta. Tur att att det är tvinnar vi talar om, för då finns det ju bara åtta stycken.:skrämd

Visst blir man avundsjuk varje gång jag ser en rasad Ducati i vägkanten. (ett par ggr. per sommar typiskt). Tänk om det ändå var jag som fick åka bärgningsbil och pynta 20000:- för ännu en motorrenovering'. Tänk om jag ändå var kapabel till sådan total verklighetsförnekelse som Ducatiägande kräver.

När kompisen frågar: "Hörru Ragge, hur går det med den Italienska skönheten he he :hihi"

Att då kunna svara:"Ducce är världens bästa MC som har vilja, själ och karaktär :mattias" är inte dåligt. Det kräver verklighetsförnekelse i klass med en gammelkommunist. (Den gemensamma röda färgen är antagligen ingen slump. :D)

Kompisens klockrena svar blir naturligtvis: "Nog faen har hon en egen vilja alltid, he he :hihi"

Jag skulle också vilja kunna förneka verkligheten på det där sättet. Jag är avundsjuk! :gnissla

På 998:an slits inte kamnockarna, och remmarna byts vartannat år, dvs inte varje service :)

Men du verkar ju kunna Ducati så jag har kanske fel, haha :)

Kul att hojjen återfanns. Aldrig roligt att få sin mc stulen.

MVH//J

Kul att du fick tillbaka hojen. Det händer tyvärr för sällan.

Skrattgropar i låren är ett tecken på ett lyckligt underliv.

Fuck..hade ja vetat d, hade jag nog eehh "legat på" mer ;)...men nästa gång ska jag leta efter såna !

Trodde aldrig den skulle dyka upp i Svearike.
Men söderortspolisen skall ha tack samt alla som delade och brydde sig!
Ser ut som de varit rädda om den tändningslås, ev skivorna efter låset samt skärmen fram. sedan startade den inte, vet inte om modellen har immobilizer. hittades på baksidan av valutavägen 56 Hägersten om det är någon annan som blir av med cykeln kan ju det vara ett ställe att söka på!

Jag avskyr ju språkpoliser och tycker det är toppen att din hoj är tillbaka och jag kan förstå din eufori men kan du förklara vissa saker. Första meningen är kristallklar, men sen kommer "alla som delade"? Delade på vadå, en tårta?
Sen blir det lite värre, vem var rädd om vad? Tändningslås, eventuella skivor fram vem fan vill ha en framskräm? Någon hade snott tändningslåset och sen startade inte? Men jag gillar avslutningen: alla stulna hojar finns på Valutavägen 56 i Hägersten, fast på baksidan.

Men vad jag egentligen vill, din avatar, bilden är tagen på Trollväggen, men jag fattar inte riktigt var, rätt close to "The Exit" va?

Osch, Mattias är i tråden. Tack och lov att du bytt avatar, den nya är betydligt fräschare. Nu behöver vi bara byta ut "very nice" :arsele

Road-Ragge, du sitter verkligen på mycket info om Ducati och dess kvalité. Nästan så pass mycket info så man kan tro att du jobbar med dom. Ja jag vet inte så mycket mer om märket än att dom är bra jävla snygga, och att jag mer än gärna skulle vilja ha en.
NoRegrets, din ena Ducce har visst gått sönder. Det är så dålig kvalité på skiten så den pallar inte ens att krocka med en SUV. :hihi Fast frågar du vår allvetandes Road-Ragge så har han säkert en lösning på det. Han verkar kunna ALLT om Ducati :Bugar

/ Stoffe

Men vad jag egentligen vill, din avatar, bilden är tagen på Trollväggen, men jag fattar inte riktigt var, rätt close to "The Exit" va?
Bilden/avataren är från Torres Del Paine i antarktiska delen av Patagonien så det är inte så konstigt om du inte kan placera den! :) Men Trollvägen är i världsklass den med!

Kul att du har fått tillbaka den.
Har stått och tittat på den en antal gånger på den tiden jag jobbade på Kungsholmen.
Trodde väl att man minst 1 gång skulle springa på dig irl men det var bara hojen jag såg ;)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman