Stulen Crescent Lodur

• Thread starter Thread starter Taz
  • Start date Start date
ÅTERFUNNEN!!! Helt otroligt

Nåja så eftlängtad av förövaren var den visst inte....

Blev idag uppringd av Hittegods på Polisen. De hade blivit uppringda av en dam på Gräslöksgatan (bara några hundra meter från där vi bor) att det stått en grön Crescent Lodur en vecka, olåst, utanför hennes tvättstuga.

Jag cyklade dit på en gång men såg ingen cykel tog en vända till andra servicehuset...ingen cykel där heller tillbaka igen där stod den lutat mot långsidan av huset, förövaren visste inte vad den hade sina händer heller...

Min sadelmuff hade de snott och satt på dennis sadel också, kan inte gillat sportig hård sadel :3freak

JoH skrev:
Kan det inte vara så att Dennis varit ute och cyklat i sömnen... :lol

Hörru... ! Vad menas... vilket påhopp. Höjden av "att vara ute och cykla", att cykla bort sin cykel i sömnen... :fatta! :tungan

Rätt imponerande av tjyven att bara cykla en bit. Kanske tyckte denne att det inte var så kul med en gammal sliten illgrön Crescent utan riktiga trampor.

Nå, jag vet inte om jag ska vara nöjd eller inte, nu måste jag ju göra det jag så länge lovat, att jag ska börja motionera på allvar... :gnissla

//D

Eller så var det någon som befinner sig på forumet som blev så rädd för oss alla tokelaka, galna bikers och lämnade tillbaks den... :hihi

Last edited:
Bluegreengrey skrev:
rövaren visste inte vad den hade sina händer heller...

Min sadelmuff hade de snott och satt på dennis sadel också, kan inte gillat sportig hård sadel :3freak

:rofl Jag tror jag smäller av! :lol
Kanske därför de inte cykla så långt med den :hihi

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti