Stulen CBR1000RR Repsol 2007

bojan

Steel Panther
Gick med
7 Apr 2005
Ort
Hässleholm
Hoj
-07 CBR1000RR Repsol
Jag lägger upp ramnummer nu också.

JH2SC57A37M305658
 
Last edited:

Smurf Rider

Noll till himlen på bara några sekunder
Gick med
4 Oct 2010
Ort
Stockholm
Hoj
Honda Cbr600 -92 Honda cbr 600 RR 05
checka efter andra event i området och va redo på att springa dit med förstärkning och massor med hårda saker för att ha ihjäl föraren med! hoppas du får tillbaks din hoj!

edit: efter en närmare titt så e jag fan hundra på att den där tillhör dig.
 
Last edited:

Rydsson

lev nu, sen kan det vara försent...
Gick med
6 Jan 2011
Ort
uddevalla
Hoj
honda hornet 900
fan vilka as... sluta inte slå om du får tag på dom...(om det nu e din alltså...) Lycka till!!!
 

d96angl

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Jun 2009
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Daytona 675 - 07
Ser ut som att hojen på streetracet har backspegel på vänster sida.
Din hoj hade inga backspeglar va?
Hade du bara trafikförsäkring på hojen?
Dvs täcket inte försäkringen stöld?

Mvh
Andreas
 

Ripster

Crash boom bang
Gick med
13 Aug 2009
Ort
I landet där man böjer bananerna
Hoj
Japanese steeeeeel
men va fan där var jag oxå ju, sprang bl a fram till killen med gympadojjor å varnade honom om skosnörena. varvstopp hela tiden vid burnout å så om inte jag minns helt fel hade han regplåt på hojen med. behöver ju inte vara din men håller med man blir ju misstänksam
 
Last edited:

d96angl

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Jun 2009
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Daytona 675 - 07
Kollar man skuggan framför hojen så ser det ut som att den har backspeglar på båda sidor...

Helträtt.
Skulle tror att detta inte är den stulna hojen.
Dvs tur att kompisen inte gick fram till killen.
Tror ju inte man snor en hoj och monterar backspeglar på den.
Men det kan ju vara så att TS monterat backspeglar efter hans egna bild är tagen. I så fall är det en helt annan sak.

Mvh
Andreas
 

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Ort
Mörarp
Hoj
R1 2016
Wonderwizard var är du? :D:D:D
Som sagt riktigt tråkigt att jag inte hann dit innan alla stack hem.
Jag är också rätt hundra på att den är min.
Killen som skickade bilden till min kompis kände igen den genom att jag skurit ut kåpan som sitter över framdrevet.
Jag har sedan pulverlackat den så det ser helt orginal ut.
Sen att killen som sitter på hojjen har gympadojjor på sig får ju också en att undra. :va:va

kollar nästa helg, ge mig mer info om vad som bevisar att det är din, repor, egna modifieringar mm.

vill inte anklaga någon i onödan.
 

To_Be

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2007
Ort
Malmö
Hoj
r6
Många repsol 07or som försvunnit nu tycker jag... Var hamnar de? Trodde först att det var ngn som hade klotat utan försäkring och behövde delar, eller till ngn banhoj... Men det är ju många nu...
Tror ni verkligen de finns kvar i landet? De är inte helt enkla att få igång antar jag, om man nu inte bara plockar delar...?

När ni ändå synar ramnummer kan ni ju ha mitt i åtanke med... Har inte heller sett röken av min sen den försvann 8 juni (inl #17) Tackolov hade jag helförsäkring, även om det tog drygt 2mån och 30 samtal för att få ut ersättning...:huvet

JH2SC57A47M305782

Vad händer om den hittas efter att försäkringbolaget löst in den? Hamnar den till försäljning då? Isf kanske man köper en cykel som varit stulen och får halva sporthoj efter sig, som sett ramnumret efterlysas här...:näsblod
 

d96angl

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Jun 2009
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Daytona 675 - 07
Många repsol 07or som försvunnit nu tycker jag... Var hamnar de? Trodde först att det var ngn som hade klotat utan försäkring och behövde delar, eller till ngn banhoj... Men det är ju många nu...
Tror ni verkligen de finns kvar i landet? De är inte helt enkla att få igång antar jag, om man nu inte bara plockar delar...?

När ni ändå synar ramnummer kan ni ju ha mitt i åtanke med... Har inte heller sett röken av min sen den försvann 8 juni (inl #17) Tackolov hade jag helförsäkring, även om det tog drygt 2mån och 30 samtal för att få ut ersättning...:huvet

JH2SC57A47M305782

Vad händer om den hittas efter att försäkringbolaget löst in den? Hamnar den till försäljning då? Isf kanske man köper en cykel som varit stulen och får halva sporthoj efter sig, som sett ramnumret efterlysas här...:näsblod

Om den hittas efter att du fått ersättning så kommer FB äga hojen.
Vet ej om de kontaktar ägaren isf och ser om man ska komma fram till en lösning. I annat fall så förmodar jag att den säljs utifall den är i sådant skick så den inte är trafikfarlig. Eller den kanske säljs ändå. FB vill ju ha tillbaka så mycket pengar som möjligt.

Mvh
Andreas
 

Pakko

Havre moped funkar oxå
Gick med
26 Jun 2006
Ort
Skåne
Hoj
Kawasaki
Vallåkra träffen äger rum nästa helg, är det den stulna hojen som vistats i Hbg, så kommer den mest troligt att rulla i helgen också. Kan ju kanske vara värt att offra lite tid i HBG med omnejd i helgen som kommer ?
 

maki_n

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2010
Ort
Skauune
Hoj
R1 -98 m.m.
Hallå grabbar lugna ner er lite va kan man inte äga en repsol utan att bli anklagad för stöld har haft hojen i mer en ett år och folk spekulerar direkt om det är den stulna repsolen, Anledningen till att jag hade gympadojor va för att jag inte hitta mina stövlar och jag har ingen regplåt för jag vill inte att min hoj ska bli stulen. hoppas detta klarna upp bilden lite. Ripster tack för du sa till mig om skosnöret :D
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top