Stulen CBR 1000 RR -05

Spyke

Sporthojsnörd
Gick med
23 Jul 2004
Hoj
GSXR 750 -96
Kompisens CBR blev stulen ur ett stor garage i Slottsstaden i Malmö under förra veckan. Den stod låst med dubbla skivbromslås samt den inbyggda imobilizern aktiverad. Färgsättningen är röd enligt bifogad bild (japp, jag har snott bilden på nätet för jag hade ingen på hans hoj) Reg nummer WKU 810. När tjuvarna ändå var i farten så plockade de även hans minimoto som stod brevid. Någon som sett eller hört något så hör gärna av er.

Bifogat

• chrille.jpg
    chrille.jpg
    24.9 KB · Visningar: 73
magnusbrodin skrev:
2520254 Kompisens CBR blev stulen ur ett stor garage i Slottsstaden i Malmö under förra veckan. Den stod låst med dubbla skivbromslås samt den inbyggda imobilizern aktiverad. Färgsättningen är röd enligt bifogad bild (japp, jag har snott bilden på nätet för jag hade ingen på hans hoj) Reg nummer WKU 810. När tjuvarna ändå var i farten så plockade de även hans minimoto som stod brevid. Någon som sett eller hört något så hör gärna av er.

Man blir så j.vla trött på dessa klåfingriga idioter.
Håller koll i nordvästra skåne!

fan borde vara dödsstraff på dom jävlarna tattarna:kryckor så tråkigt när man inte får ha hojarna ifred:huvet hoppas att ni hittar på hojen

Jävla svin!! :kulspruta

magnusbrodin skrev:
2520254 Kompisens CBR blev stulen ur ett stor garage i Slottsstaden i Malmö under förra veckan. Den stod låst med dubbla skivbromslås samt den inbyggda imobilizern aktiverad. Färgsättningen är röd enligt bifogad bild (japp, jag har snott bilden på nätet för jag hade ingen på hans hoj) Reg nummer WKU 810. När tjuvarna ändå var i farten så plockade de även hans minimoto som stod brevid. Någon som sett eller hört något så hör gärna av er.

lycka till med o hitta hojjen.. den va väl försäkrad så i bästa fall får du ju ersättning för den... men fan så irriterande med folk som FORTFARANDE INTE VET VAD SOM E MITT O DITT.

magnusbrodin skrev:

malmö är ett jävla ställe :zpy , bättre o ha hojen i nån liten håla ;)
tråkigt med hojen

Last edited:
Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing