Stulen bil !!! :(

cbr_micke

Mmmgaht
Gick med
14 Mar 2003
Hoj
MT10
Hej, min bil blev stulen i garagehuset på örnvägen, nån gång mellan lörda 23e och idag onsdag 28e.. Eftersom den inte haft mycket bensin och en dålig motor så tänkte jag om ni e ute o kör kanske har sett eller kunde vatt shyssta och haft ett öga uppe för den... Det är en:

Saab 900i -89 (jubileumsmodell)
Färg: Vinröd
Regnr: OFG 255
Kännetecken:
Svarta plåtfälgar fram och 5 ekrade lättmetallfälgar bak.
Sidorutorna bak = Svart tonade.

Alla tips som kan hjälpa mig o hitta bilen innan polisen kommer belönas... Tack på förhand!

PS. Jag vet att det kanske e fel forum o posta i men vill göra allt får o hitta min klenod som nästan var helt i perfekt skick efter mycket motorjobb som pågått och jag tänkte färdigställa allt idag ,och går ner i garaget där den inte står :( ...

mvh micke

Trist Micke, jag skall hålla ögonen öppna

Och inte fan behövs det nån belöning..

cbr_micke skrev:
Hej, min bil blev stulen i garagehuset på örnvägen, nån gång mellan lörda 23e och idag onsdag 28e.. Eftersom den inte haft mycket bensin och en dålig motor så tänkte jag om ni e ute o kör kanske har sett eller kunde vatt shyssta och haft ett öga uppe för den...

Ögonen är öppna i Landskrona området..

Bilen blev upphittad av mig idag, i helt OK skick, inga krossade rutor osv inget synligt... de hade förmodligen haft en slipad nyckel som gick, för när polisen sen kom till platsen prova de me en av sina nycklar o lyckades också komma in i bilen... Stereon var ju borta så klart, men de gör inget, de var en pisse stereo i, tur att ja inte hade min riktigt grymme i.. O sen lite kläder borta.. Men nu behöver ni inte ha uppsyn längre... Tack för er hjälp :)

O DÖD ÅT BILTJYYFAR & MCTJYFAR!

Jag har oxå en 900:a, den blev stulen den med. Men jag satte in en hemmagjord startspärr, så nu får man bara besök inne i bilen iblandoch blir av med 7-8 kr i parkeringspengar som ligger inne i bilen, men jag får iallafall behålla bilen.

Har man en saab o inte vill ha den stulen så får du kedja fast den eller nått :(

låsarna e skit kassa så fort dom har några år på nacken

o man kan starta dom med vilka grejer som helst (som man kan få i tändnings låset då typ glasspinnar o så )

Jo tragiskt nog, jag funderar på att bygga en brytare till bränslepumpen, och dra nya kablar till tändningslåset till en annan brytare så de inte går nån ström fram alls utan att brytaren e PÅ ... tack för tipsen :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT