Stulen banhoj

IRON MAN

Daniel-#99 Rookie600
Gick med
24 Mar 2003
Hoj
R6 SuperSport
Stulen R6:a-03 Racehoj #99
Den stod i min racebuss som var parkerad tillfälligt i onsala under natten mellan söndag-måndag(3-4sep).
Både mc och bussen är stulna.
Bussen var en vit ford transit 190 högskåp.

R6 03 SS
Krachkåpor
Röd krachad tank
Röd krachad kuts
Silver/blå toppkåpa
Silver/blå underkåpa
Acra helsystem
öhlins bak fram styrdämpare

Fan va trist...

Hoppas du får ifatt i degskallarna som inte vet skillnad på mitt o ditt.
Håller ögon o öron öppna.....

Piss när saker blir stulna. Tänk vilken lycka om man skulle vara på plats när det sker. Vilken julafton! :yoparty Då skulle man ta en tango med den faan.:mad:
Reg nr? Är inte alla banhojjar gammalt stöldgods?:tungan

IRON MAN skrev:
2435884 Var ej försäkrad....Racehoj

En liten fundering bara. Jag kanske är helt ute och cyklar men borde du inte kunna ta det på bilens försäkring iom att den stod i bilen? Värt att kolla iaf!

Klabbe85 skrev:
2435897 En liten fundering bara. Jag kanske är helt ute och cyklar men borde du inte kunna ta det på bilens försäkring iom att den stod i bilen? Värt att kolla iaf!

Lösöre i bil brukar vara begränsat till ca 10k. Har du halvförsäkring eller mer bör du dock försöka få ut dessa.

hade bara trafikförsäkring på bilen.
Jag kommer inte att få ut något för alla prylar jag hade i bilen..Depåstöd cdspelare,kabelvindor,stolar mm

Hojjen hittades av polis i kungsbacka vid 11 tiden i dag på rosengatan 44.
bromsskivor förstörda och laptimern saknades. Brevid hojen stod en bil som ägdes av en känd biltjuv.

Senare under dagen hittades bussen vid humlans minilager i kungsbacka.
Alla mina grejor jag hade i bilen var borta och det var en hel del skador som dom hade gjort vid stölden.
Polisen vet vilka som har kört bussen och det var samma kille som ägde bilen som stod parkerad där dom hittade hojjen.
Dom har även hyrt ett lager inne på humlans minilager där bilen hittades.
Förmodeligen så har dom lämnat alla mina saker i lagret och sedan har inte bilen startat när dom skulle åka där i från.
Så blir ni erbjudna att köpa depåstöd eller laptimer från kungsbacka så hör av er till mig eller polisen

Fan va gött att dom hittade grejerna..:tummenupp Nu blir förlusten inte lika stor.. Tur i oturen... :pannkyss

Borde inte tillbehör och reservdelar gå att få ut på hemförsäkringen? Det tipset fick har jag hört av en säljare på folksam när jag körde cross, han sa att så fort hojen var i delar så räknades det som reservdelar eller likande och bör gå att få ut på hemförsäkringen.

Vet dock inte riktigt hur det blir när sakerna är tagna ur bilen.. Men kolla upp det!