STULEN Autotech Volvo 850 96:a 300+hp

Nicko@K.A.P

"Inte riktig funtad..."
Gick med
22 Mar 2004
Ort
Götlaborg
Hoj
Ras
STULEN Autotech Volvo 850 96:a

STULEN Autotech Volvo 850 96:a


Blev stulen på Volvo Lastvagnar i Göteborg mellan kl: 22-00:30 den 24/25 Januari
Vinröd
Satt svarta vintefälgar på fram / 850 turbo fälgar bak
Dubla utblås bak
R-Vinge
R-Spoiler
R-Inredning
R-Bromsar
T19
Autotech logga på sido spoilers
Väldigt udda svarta klarglas framlampor (EJ på BILD)

Bilen sticker ut i mängden & hörs Väldigt tydligt!!

Om ni ser, hör, har ngn somhelst information, HÖR AV ER TILL: beergracing@yahoo.se


Bilder: http://402m.com/vbgarage.php?do=view&id=3168
 
Last edited:
Nicko@K.A.P skrev:
STULEN Autotech Volvo 850 96:a 300+hp


Blev stulen på Volvo Lastvagnar i Göteborg mellan kl: 22-00:30 den 24/25 Januari
Vinröd
Satt svarta vintefälgar på fram / 850 turbo fälgar bak
Dubla utblås bak
R-Vinge
R-Spoiler
R-Inredning
R-Bromsar
T19
Autotech logga på sido spoilers
Väldigt udda svarta klarglas framlampor (EJ på BILD)

Bilen sticker ut i mängden & hörs Väldigt tydligt!!

Om ni ser, hör, har ngn somhelst information, HÖR AV ER TILL: beergracing@yahoo.se


Bilder: http://402m.com/vbgarage.php?do=view&id=3168



Jobbigt!! lider med dig!! nu kan jag inte hjälpa dig men jag vart nyfiken på vad som är gjort i motorn? tider? effekt?
hoppas du återfinner den i oskadat skick :fatta!
 
Jag såg en 850 som gick som fan i helgen, körde som ett stålvsvin genom stan.. Lät väldigt kraftfull med.. Och jag är bilintresserad och vet att det finns ingen extrem snabb 850 i stan som låter så mycket, tyvärr såg jag den inte så bra.. Men nu har jag sett bilderna så jaghåller ögonen öppna...
 
Skit-tråkigt. Särsilt om du har lagt ner en massa jobb och pengar på den..

Men vilken tur ändå, att det bara är en Volvo..... :rolleyes:
 
Fick höra idag att bilen finns på hisingsområdet, närmare bestämt runt Biskopsgården. Dom kör runt med Orig plåtar. Polsien har tydligen jagat bilen till o från i 2 veckor nu...utan resultat.
Blivit ifrånkörda varje gång!

En kompis till ägaren hade häng på dem senast igår kväll men även han tappade bort dem.

Spoilern o R-vingen saknas, osar tydligen en del rök med
 
Helförsäkrad ?

annars kan det ju vara surt att få den tillbaka med rasad motor.. krockad eller allmänt risig
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top