Macho Woman skrev:Ont, det gör ont
Men det går
Det gör ont en stund på natten
Men inte på dan
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Macho Woman skrev:Ont, det gör ont
Men det går
Det gör ont en stund på natten
Men inte på dan
![]()
Problemet är att du skulle lagt ett tryckbandage genast när det hände. Detta tar ner blödningen och gör att läketiden blir kortare. Nu kan du försöka med värme, bra cirkulation tar ner svullnad i efterhand. När du ska använda foten ska du inte linda den, tejp är mycket bättre. Kan hjälpa dej att tejpa foten på a-torp, det är viktigt att det blir rätt gjort så att du inte tappar cirkulationen.Swedie skrev:Jamen asså jag ska endast kunna växla hojen proppert under race Juh!!! Jag vill köra!!! Jag har bannimig inte lust o sitta o GLO på ett race! Jag ska delta!!!!
Så jag ska alltså linda "stenhårt" även nu när jag vilar!?!?!??!?!
Swedie skrev:Du ska bannas, nu.. direkt! !!!!!!!!!!
Sedär va skönt. Se nu till att vinna på Anderstorp! Jag hejjar på digSwedie skrev:Tack Blackladder.
Konstigt nog sitter jag här nu utan smärtstillande och det gör inte speciellt ont längre. Jag kan även röra foten i rätt många håll utan smärta. Känner dock att vid ett visst läge så drar det i lederna på ovansidan av foten, nära "inre" hälen. Om du förstår vart jag menar. Jag kan stå på foten genom att stå på framdelen/tårna.
Jag har ingen direkt svullnad längre, den är typ borta. Sov genom natten utan att vakna upp, och även kände att foten kunde ligga hur som haver utan att jag brydde mig om 'smärta'.
Jag har suttit med foten i högläge och lindad ända sen jag kom hem (även när jag sover). Har även vickat på foten i så många lägen som möjligt utan egentlig paus. 2 dagar sedan kunde jag inte röra på nått sätt sidleds med foten... nu går det, men med lite ont precis vid "stukningsvinkeln" (hälen innåt).
Känns som det är på rätt väg.
Kommer nog fråga efter dig på Anderstorp då Nr:18! Kommer köra med foten toklindad.
Swedie skrev:Hum... ja, förra gången jag stukade foten illa så tog det ju ett år innan jag kunde springa nå vettigt...
Boll med ring? öh.. ok. Asså.. Suuuck! Banan i halsen va tråkigt.
Swedie skrev:Vill göra en uppdatering!!
Tittade just på Gothica (en film) och ... lindade av lindan som jag hade runt foten. När filmen var klar, så var jag lite upp i varv då filmen i sig var rätt läskig. Så jag ville tända i taket, det gjorde jag oxå. Men upptäckte efteråt att jag gjorde det utan att använda kryckorna...
Vad hände just?
Nr:18 skrev:Inom volleyboll rehabiliterar man en stukad fot på 3-5 dagar. Därefter Tränar man tejpad under 2-3 veckor, sedan kan man gå på max igen. Låg smärttröskel?![]()
Mawerick skrev:jag tror våran kära swedie har gått och blivit "soft" på gammla dar, med en smärttröskel i höjd med anklarna.....desutom har han fula tånaglar
![]()
![]()
Lycka till med rehab och rr körandet!![]()
tur att du e en bra männska och tar det hela på rätt sättSwedie skrev:Jag har tyvärr ingen fotfetish..
Sen var det nån fest för ett tag sedan då jag fick båda stortåna i kläm.. Därav blodansamlingen under nageln.
Soft o soft... Skulle låtit dig ha smärtan som var i tisdags... du skulle nog inte knipit mu själv.![]()
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |