Studentkortege med motorcyklar!

Bikerbitch skrev:
upp! behöver dessutom 5 villiga motorcyklister som kan ha syrrans tjejkompisar bakpå som var sugna på att åka lite båge.
Det kommer ju gå sakta och utan massa bus, men det känns ändå tryggare om det finns 5 killar eller tjejer som har skjutsat förut.

Några som har bönpallen ledig?

Min är ledig, men då skall hon vara schnygg och -60kg :D

//D

Någon som kan ta MikkE åt mig????? så kan jag ta en av singeltjejerna :tungan

MikkE: i värsa fall kan du få låna mi nminimoto :hihi

loser skrev:
Min är ledig, men då skall hon vara schnygg och -60kg :D
//D

Knasboll! Vikten vet jag inte.Det finns en brunhårig, en svarthårig och en blond, den fjärde har jag ingen koll på och den femte är upptagen så.

Fler som har ledig plats?

Bikerbitch skrev:
Knasboll! Vikten vet jag inte.Det finns en brunhårig, en svarthårig och en blond, den fjärde har jag ingen koll på och den femte är upptagen så.

Fler som har ledig plats?

Pax mig för att välja först! Är dom "petite" så kan jag lätt ta 2-3 st. :D

Johanjulgran skrev:
Någon som kan ta MikkE åt mig????? så kan jag ta en av singeltjejerna :tungan

MikkE: i värsa fall kan du få låna mi nminimoto :hihi
Men Johan.... AJ LAVV JO!!! :pannkyss

Jag kommer som sagt, kidsen slutar på torsdagen och på fredagen vet jag inte om vi ska ha möte å skit...... ojsan, Micke blev "sjuk" :näsblod

Hopppas många kommer, förra året var mega! Vi ses!

Hur tänker skolstyrelsen egentligen? planera in utgången samma helg som BOMBER-weekend :kocko

jaja, ni får ha't så kul

Tjatig jag är nu. Men det börjar närma sig. Och jag har tjejor som vill åka bakpå och en syrra som gärna vill se lite hojar.

Häng med nu så många som kan och pma mig om ni har bönpallen ledig för ett fruntimmer

Bikerbitch skrev:
Tjatig jag är nu. Men det börjar närma sig. Och jag har tjejor som vill åka bakpå och en syrra som gärna vill se lite hojar.

Häng med nu så många som kan och pma mig om ni har bönpallen ledig för ett fruntimmer

:hej

Vet du vilken tid det är?
Jag har två andra studenter att passa, samma dag. Vore iofs kul att kunna passa in alltihopa. :tummenupp

Hade LÄTT hakat på men har min egen student att ombesörja den dagen och då kan jag lova att jag inte kommer vara i mcköra skick! Nästa år kanske! :banana

Edit: Vadå nästa år? :kocko

Jaha.. Tydligen så kommer alla sjuor och åttor sluta på torsdagen, men inte niorna, för de ska sluta på fredagen och krubba avslutningsmiddag osv osv... Men jag har varit mkt duktig med jobbet så jag kommer iaf! Hoppas jag....

Jag vet inte riktigt vilken tid man bör vara där för att få plats bland alla andra människor. En halvtimme kanske räcker eller ska vi säga 45 minuter innan?

17 personer har hitills anmält sig att hänga på. Behöver några fler som har bönpallen ledig. Haka på nu, blir najs!

Göran skrev:
Om du är på, så är jag det oxå :)

Undrar bara vilken hoj du ska ta .... och kom ihåg ditt trohetslöfte :tungan

Darn, Göran mitt samvete på nätet ;)
Blir Ducceåkande för min del ... moppetarden lär bli kinkig av å ligga i kortege.

Japp, jag vakar alltid över dig :tomten

Ta med dig hojen till jobbet så åker vi därifrån i en liten kortege.

Nyheter
Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret