Studentflak...

Beanise

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2003
Hoj
Vit plastraket
Snart är det dags för studenten :banana Och när man tar studenten måste man givetvis ha ett studentflak :cpparty

Som tur var tog en tjej i klassen, på sig att fixa flak. Hon lovade dyrt och heligt att hon kunde fixa ett för fem bagis. Men nu efter en månads tjatande, på att hon skulle ta tag idet. Har det kommit fram att hon mer eller mindre inte kan fixa detta flak.... :machinegu

Så nu står vi här i april utan flak! :död Det säger sig självt att det är ganska kört att lyckas få tag på ett flak.

Så därför vänder jag mig hit :)
För att höra om någon på SH, känner någon som kan ställa upp med flak eller till och med själva sitter på en lastbil med flak?
Självklart blir det fullt pröjs.
Datumet som gäller är 3e juni och plasten blir Huddinge gymnasiet.

Tack på förhand

Beanise skrev:
Snart är det dags för studenten :banana Och när man tar studenten måste man givetvis ha ett studentflak :cpparty

Som tur var tog en tjej i klassen, på sig att fixa flak. Hon lovade dyrt och heligt att hon kunde fixa ett för fem bagis. Men nu efter en månads tjatande, på att hon skulle ta tag idet. Har det kommit fram att hon mer eller mindre inte kan fixa detta flak.... :machinegu

Så nu står vi här i april utan flak! :död Det säger sig självt att det är ganska kört att lyckas få tag på ett flak.

Så därför vänder jag mig hit :)
För att höra om någon på SH, känner någon som kan ställa upp med flak eller till och med själva sitter på en lastbil med flak?
Självklart blir det fullt pröjs.
Datumet som gäller är 3e juni och plasten blir Huddinge gymnasiet.

Tack på förhand

3:e juni är ett trevligt datum, då tar jag också studenten... Har inget eget flak, fast jag planerar att snylta in mig på en rundtur på en kompis flak runt skolan med omnejd.. Sen blir det förhoppningsvis jänkarcab hem till vaxholm :tummenupp

Hitta flak i förrgår så än är det inte för sent!
Bara ringa runt till massa åkerier (fördel till de mindre)

Kolla med päronen om någon på jobbet känner nån som känner nån...

Lycka till!

Jag kommer förmodligen att inneha en relativt pimpad pickis med relativt stort flak vid detta datum. Räcker det?

//jaG

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...