Studenter med hoj i Uppsala?

dekis

skrapar knäskydden
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
R1
Hallå alla uppsalabor! Finns det fler här som är studenter på universitetet och som kör hoj, eller är jag den enda?

/dekis *snaaart är det vååår*

dekis skrev:
Hallå alla uppsalabor! Finns det fler här som är studenter på universitetet och som kör hoj, eller är jag den enda?

Själv jobbar jag och sliter, men har två vänner som kör hoj och pluggar här i Uppsala.. Den ena har dock ingen sporthoj, den andra har prioriterat sporthojen framför bredband ;)

dekis skrev:

He,he Hallå där! Var har du hållit hus, har du varit och grävt i någon hög nu igen? Hoppas att allt är bra med Sporthojs egen Indiana Jones! :tummenupp

dekis skrev:

Jodå... Nyss inflyttad och har precis köpt hojen.... Men i Uppsala bor jag och studerar och *snart* kör hoj...

jepp, pluggar, bor och kör i uppsala!

såå,,,vad pluggar ni andra?
går system men läser Fek A just nu.
och hur jobbigt är det egentligen att åka hoj till föreläsningarna!
:D

-=P=-

ok,,,är vi bara tre st altså?

deprimerande....

-=P=-

och kom ihåg, pasta rouge ÄR gott.....
det Är kul att bo i flogsta höghus....
csn ÄR snabba på att behandla sina ärenden...
och framför allt....studiemedlet ÄR tillräckligt stort...

Kommer plugga Uppsala i höst, dock bo i Västerås.
Hoppas på att ha hoj och köra såhär: :skrämd

John skrev:
Kommer plugga Uppsala i höst, dock bo i Västerås.
Hoppas på att ha hoj och köra såhär: :skrämd

låter jobbigt att pendla uppsala-västerås..
speciellt på vintern!

vad ska du läsa?

-=P=-

Jag _har_ pluggat, men körde inte hoj på den tiden utan hade bara råd med compact-moppe (som trimmades till fördärv bara för att få ut några häst till).

Last edited:
Kul å se att det finns några hojåkande studenter! :tummenupp

Kongo skrev:
He,he Hallå där! Var har du hållit hus, har du varit och grävt i någon hög nu igen? Hoppas att allt är bra med Sporthojs egen Indiana Jones! :tummenupp

Jorå man har varit ute på lite nya äventyr - men snart är det vår och jag hoppas att det blir tid för mer hojåka i år än förra sommaren!

Pank skrev:
och hur jobbigt är det egentligen att åka hoj till föreläsningarna!

-=P=-

Har glidit upp med hojen till föreläsningar på Ekonomikum ett antal gånger - skitjobbigt, vet vad du menar hehe :D

dekis skrev:
Har glidit upp med hojen till föreläsningar på Ekonomikum ett antal gånger - skitjobbigt, vet vad du menar hehe :D

*ler*
pluggar du fortfarande på ekonomikum?

nej men helt ärligt så tycker jag faktiskt att det är jävligt jobbigt....
vafan ska man lägga hjälmen så ingen puckad ekonom sparkar till den, + att det har en viss tendens att bli lite kladdigt av skinnstället på en föreläsning...man kommer sällan så långt i förväg så man hinner byta om....o då måste man endå bära runt på skiten..

"hoj"ta till så får vi ta en sväng i sommar, om min gammgixxer hänger med din retta...
:tummenupp

-=P=-

Pank skrev:
*ler*
pluggar du fortfarande på ekonomikum?

nej men helt ärligt så tycker jag faktiskt att det är jävligt jobbigt....
vafan ska man lägga hjälmen så ingen puckad ekonom sparkar till den, + att det har en viss tendens att bli lite kladdigt av skinnstället på en föreläsning...man kommer sällan så långt i förväg så man hinner byta om....o då måste man endå bära runt på skiten..

"hoj"ta till så får vi ta en sväng i sommar, om min gammgixxer hänger med din retta...
:tummenupp

-=P=-

Klart man kan bära på stället! (På min skola har de förvaringsskåp =).
Jag kör nog hoj till skolan i sommar så att jag kan ta en sväng direkt efter föreläsningen, eller ta mig på stan och äta osv...
Bor iofs bara 15 minuter gång bort...

NinjaNurse skrev:
Klart man kan bära på stället! (På min skola har de förvaringsskåp =).
Jag kör nog hoj till skolan i sommar så att jag kan ta en sväng direkt efter föreläsningen, eller ta mig på stan och äta osv...
Bor iofs bara 15 minuter gång bort...

pluggar till syrra eller?
-=P=-

Pank skrev:
pluggar till syrra eller?
-=P=-

Hmm... Vad tog du det på?
:confused: :rolleyes:

Själv då?

===========
Fan vad jag vill få hit min hoj - ser alla er köra förbi utanför, men jag kan inget göra åt saken! :mad:

NinjaNurse skrev:
Hmm... Vad tog du det på?
:confused: :rolleyes:

Själv då?

va lite osäker, men tog det på ninja delen av ditt namn...

just nu läser jag FEKen.

-=P=-

Pank skrev:
va lite osäker, men tog det på ninja delen av ditt namn...

just nu läser jag FEKen.

-=P=-

Oki, då förstår jag! :D

Åkning om 2,5 v? Jag hämtar min hoj första v i april...
Gå på Skvader Dam-gasken på Norrlands den 5 april vetja!

NinjaNurse skrev:
Oki, då förstår jag! :D

Åkning om 2,5 v? Jag hämtar min hoj första v i april...
Gå på Skvader Dam-gasken på Norrlands den 5 april vetja!

åkning om 2,5 V, med nöje! hämtar hem min hoj nu i veckan, hoppas att den mår lika bra nu som den gjorde sist vi sågs bara.

skvader dam gasque, 5 april....fan så långt i framtiden planerar jag aldrig, men det är väl inte helt omöjligt!

annars är jag alltid redo för en nacho tallrik på V-dala vilken dag som helst!
jag pm,ar dig mitt mob. nummer så kan du ju slå en pling om du vill gå ut o ta en bira innan dess.

är det några andra med kårleg som e sugen på att hänga med o ta en bira så är det bara att slänga in en hojt här så kan vi väl dra ihop något!

-=P=-

Back