Studenter med hoj i Uppsala?

Originally posted by Pank
är det några andra med kårleg som e sugen på att hänga med o ta en bira så är det bara att slänga in en hojt här så kan vi väl dra ihop något!

Fixa ett gästleg eller hur det nu funkar i Uppsala så är jag där som en skållad Järv när det ska hem och smiskas asfalt i april. :tummenupp

Räknas det förresten om man är exilrospigg och student i Umeå...hojen står ju trots allt i Roslagen?

Pank skrev:
åkning om 2,5 V, med nöje! hämtar hem min hoj nu i veckan, hoppas att den mår lika bra nu som den gjorde sist vi sågs bara.

skvader dam gasque, 5 april....fan så långt i framtiden planerar jag aldrig, men det är väl inte helt omöjligt!

annars är jag alltid redo för en nacho tallrik på V-dala vilken dag som helst!
jag pm,ar dig mitt mob. nummer så kan du ju slå en pling om du vill gå ut o ta en bira innan dess.

är det några andra med kårleg som e sugen på att hänga med o ta en bira så är det bara att slänga in en hojt här så kan vi väl dra ihop något!

-=P=-

Gå på qasquen... Jag ska hålla tal! Hehe... Då har jag dessutom hojen på plats i Uppsala!
Vi ses!

Telefonräkning skrev:

Fixa ett gästleg eller hur det nu funkar i Uppsala så är jag där som en skållad Järv när det ska hem och smiskas asfalt i april. :tummenupp

Räknas det förresten om man är exilrospigg och student i Umeå...hojen står ju trots allt i Roslagen?

bara att hojta till!
du e välkommen!

-=P=-

NinjaNurse skrev:
Gå på qasquen... Jag ska hålla tal! Hehe... Då har jag dessutom hojen på plats i Uppsala!
Vi ses!

hmm....antar att det kommer att vara en del syrror där...
:D

-=P=-

Telefonräkning skrev:

Pluggar du så är allt möjligt....
Var var du förresten, och när (<---) om man får fråga?

Pank skrev:
hmm....antar att det kommer att vara en del syrror där...
:D

-=P=-

Jag vet inte hur det blir med syrror på gasken, men jag tror att den är ganska populär. Om inte annat så finns det ju 37.000 studenter här i stan varav 60% är kvinnor, så det ska nog ordna sig!

:öl :D :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back